Ines: Hooaja trendipõhine lahendus aegub juba järgmisel hooajal. Sisearhitektuuris on nagu moeski: uut ja vana miksida oskavad tihti vaid hea stiili­tundega kogenud tegijad. Üritan luua ajatuid lahendusi, kasutades uut – näiteks komposiitkivi ja nanomaterjale – ning klassikalist graniiti, marmorit, tamme, klaasi.

Isiku­­­pärane ruum seobki erinevaid stiile ja ajastuid. Selline lähenemine tundub loomulik: ikka tekib elu jooksul väärtuslikke esemeid, samas tahetakse ruumi mõne aja pärast värskendust.

Kätlin: Tähtsaim on saavutada ruumis funktsio­naalsus. Alus­materjalid jäävad samaks: puit, klaas, kivi; trend kajastubki rohkem stilistikas. Üldiselt kordub sama trend umbes 20 aasta ehk ühe inim­põlve järel. Infotulv trendi loomisest kasutajani võtab aega. Sõnum jõuab tarbijani mitmes etapis, tõlgenduste abil.

Lilia: Kui miski leiab koha inimeste südames, siis tava­liselt üsna pikaks ajaks. Ajatu disaini­klassika on investeering omaette. Samas, värvides tulevad igal aastal siiski uued suunad. Kiire areng toimub tehnilistes nüanssides, kasutus­­mugavuses.