Mart Haber ja Taivo Piller Foto: Rauno Volmar
Käes on aeg, kui kaubanduskeskustes lokkab jõulukraam ning vaateaknad on kaunistatud uhkemalt kui kunagi varem. Ees ootavad peod ja šopingutuurid! Kes on need inimesed, kes panevad paika käesoleva aasta trendid, mille järgi pühade ajal joondume?

Eesti luksusbrändi Shishi sisus­tus­elemendid on trendide suuna­näitajaks rohkem kui seitsmekümnes riigis üle maa­ilma. Brändi kollektsioonid panevad paika ettevõte asutajad Linda Johnsen, Mart Haber ja Taivo Piller. “Ega me abso­luutse tõe kuulutamisele ei pretendeeri. Teeme seda, mis just praegu õige tundub ja meid ennast köidab. Kui see klienti­dele korda läheb, on super,” lausub disainer Taivo Piller, kelle sõnul eristab Shishit teis­test sisustus­brändidest kollekt­sioonide terviklikkus, küpsus ja detailirohkus.

Kollektsiooni tegemist alustatakse kaks aastat enne esitlust. “Sisekujunduses toimuv mõjutab meid kindlasti kõige rohkem,” räägib mees. Tema sõnul on tänavu moes külluslik kaunistamine. “Jõu­lude fookuses on vormide ja värvide rohkus ning lopsakus. Toonidest on moes punane, kuldne ja roheline.” Aastaid domineerinud valge on jäänud tagaplaanile. “Vaadatakse pigem ajalukku ja kasutatakse palju figuratiivseid ehteid. Eks kõik meie ümber tuleb ringiga tagasi. Mini­malistlik, pigem-vähem-kui-rohkem-tsükkel oli päris pikk. Nii värvi kui ka vormi puhul soovitakse nüüd vahelduseks vastandit.”