VIRTUOZA - uus eksootilise nimega Eesti moebränd Foto: Mardo Männimägi
Suvel esitles Tallinn Design House oma tootevalikus kohaliku moebrändi Virtuoza rõivaid, fotodel säramas veetlev näitlejanna Ingrid Margus.

Tänaseks päevaks on Virtuoza kaubamärgil valminud uus kollektsioon, kust leiab luksuslikku ja keha embavat siidi ja sametit, põnevaid printe ning hurmavaid värve nii pidulikuks kui tavaolukorraks.

Virtuoza värsket kollektsiooni iseloomustab külluslik koloriit ja naiselik joon, diagonaallõikelised siidist slip-kleidid ja topid, pükstükid ning mugavad ja elegantsed pluusid. Smaragdtroheline ja sügav-punane värv vastandub valge ja nude tooniga. Kangaste valikul on jäädud kindlaks naturaalsele ja kvaliteetsele, samuti jätkusuutlikusele – paljud kangad on soetatud kõrgmoe brändide kangajääkidest. Kogu brändi looming on valminud Eestis ja käsitööna.

Kaubamärgi loojaks on Eesti Kunstiakadeemias moedisaineriks diplomeeritud Liisi Tui. Oma esimest kollektsiooni esitles Liisi Tui 2016. aastal ERKI moeshowl ja sealt saigi alguse unistus luua oma kaubamärk. Virtuoza nime taga peitub lugu naiseks olemisest ja emantsipatsioonist aga ka ilust ja intelligentsusest – ootused, mis pole võõrad tänapäeva naisele, ent meenutavad ka naiste ajaloolilisi püüdlusi.

Just armastus ja kirg ajaloo ja kunsti vastu viis Liisi Tui VIRTUOZA nimeni. Virtuosaks nimetati renessantsajasul erakordseid naisi kel õnnestus välja murda nendel aegadel harilikust naise piiratud rollist. Mitme sajandi vältel pälvis virtuosaks nimetamist vaid umbes 50 naist, kes tegelesid kaunite kunstide ja kultuuriga, olid sõnaosavad, respekteeritud ning iseseisvad. Oma loomingus keskendub Liisi Tui samadele põhimõtetele, luues riideid mis kaunistavad ja toovad esile naiseliku ilu ja väärtust. Kollektsiooni kokku pannes püüab disainer luua rõivaid mida ehk jaekaubanduses ei leidu, kuid mis oleksid isikupärased ja kantavad ja seda mitte ainult üheks hooajaks.

Kollektsiooniga saab tutvuda brändi showroomis Tallinnas, Harju tn 6, või brändi koduleheküljel.