gbarkz / Unsplash
Kuum suveöö võib muuta uinumise pea võimatuks. Õnneks leidub mitu nippi, kuidas temperatuuri alandada ja seeläbi paremini magada.

1. Kanna õigeid materjale

Palaval ööl on ahvatlev end magamiseks täitsa paljaks võtta. Kuid tegelikult on parem kanda õhukest puuvillast öösärki, mis laseb nahal hingata ja imab liigse higi endasse. Vaata, et ka voodiriided oleksid puuvillased, mitte sünteetilisest kiust.

2. Pritsi vett

Piserda voodiriideid enne magamaminekut õrnalt veega, et need sind öösel jahutaks. Hoia vett täis spreipudelit voodikapil ja kasuta seda kaelal ja randmetel, kui palav hakkab.

3. Jahuta voodiriideid

Pane voodiriided kilekotiga paariks minutiks jääkappi, et need muutuksid jäiselt külmaks. Ka ainult padjapüüri külmutamisest on palju abi.

4. Tõmba päeval kardinad ette

Ahvatlev on hoida päev otsa kardinad eest ja aken lahti, et tuba jahutada, aga tulemus võib olla hoopis vastupidine. Kasuta valgeid puuvillaseid kardinaid ja hoia need kogu päeva akna ees.

5. Tee endale külmakott

Vala kuumaveepudelisse külma vett ja jääd. See aitab öösel temperatuuri all hoida. Soovi korral pane see enne voodisse viimist natukeseks jääkappi.

6. Maga allkorrusel

Kuum õhk tõuseb üles, nii et kui su magamistuba on ülakorrusel, siis tasub mõneks ajaks alla kolida. Eriti jahe on põrandal, nii et kui voodis olla ei kannata, tõsta madrats või tekk otse põrandale ja maga sellel.

7. Maga üksi

Kui jagad voodit partneriga, siis on teil voodis kahekordselt palav. Kaalu ajutiselt eraldi magamist. Et ei tekiks vaidlust, kes jääb voodisse ja kes peab diivanile kolima, tehke kordamööda.

Allikas: hellomagazine.com