Spekter Technologies Erakogu
Eesti disainer Roxana Spekter jätkab kollektsiooniga “MARS 2.0” tööd moe ja tehnoloogia ristumisteel. Lõpptulemust saab näha Tallinn Fashion Weeki moelaval ja Anne & Stiili veebis kolmapäeval, 21. oktoobril.

Uskudes, et inimkond peaks liikuma tähtede poole, loob disainer tuleviku inimesele praktilisi, kauneid ja tehnoloogilisi rõivaid. Kollektsioonis “MARS 2.0” kasutatakse traditsiooniliselt nutikaid sõjaväekangaid ja magnetkinnitusi ning esmakordselt esitletakse antibakteriaalsest tekstiilist mudeleid. Kollektsiooni värvipaletti on musta kõrvale lisandunud veel valge ja punane värv.

Uudse techwear rõivabrändi Spekter Technologies kogu tootmistsükkel leiab aset Eestis. “Esitlesime Tallinn Design House’is uute disainerite kuu raames Marsi koloniseerimise ideest inspireeritud oma esimest rõivakollektsiooni 2019. aasta oktoobris. 2019. aasta lõpus saime ülemaailmsel disainikonkursil International Design Awards pronksi ja sattusime ühele pulgale sellise brändiga nagu Tommy Hilfiger,” tutvustab disainer brändi tausta.

Esimene kollektsioon nimega Mars Collection kajastab brändi globaalset ambitsiooni saada esimeseks interplanetaarseks rõivabrändiks: “Meie visioon seisneb selles, et esimesed Marsile jõudnud asunikud kannavad eesti brändi Spekter riideid.”

Spekter positsioneerib end kaubamärgina, mis valmistab tulevikuriideid inimestele, kes pole valmis tegema kompromisse praktilisuse, tehnoloogilisuse ja ilu vahel. Futuristlikud elemendid on kollektsioonis ühendatud klassikalise lõikega, seega sobivad riided nii julgetele linnaninjadele kui ka ülikonna kandjatele.

Spekter Technologies
Erakogu

Kollektsioonis on kasutatud põhjamaade sõjatööstuses levinud membraankangaid, magnetlukke, transformeeritavaid detaile, aga ka fluorestsentseid materjale, mis helendavad pimeduses. Kaubamärgi DNAks nimetab disainer märksõnad sex, future ja secret.

Spekter Technologiesi sihtturuks on peamiselt Saksamaa, aga brändi veebilehe kaudu toimub esmamüük ka väljapoole Euroopa Liitu ja USA-sse.