Noored sotsiaalmeedia staarid disainisid ehteid Foto: KALEV LILLEORG
Teisipäeval kogunesid ägedad sotsiaalmeediastaarid Goldtime juveelikauplusesse Solarise keskuses nautima suveootust ning tutvuma ehtebrändi Nomination Italy uute suvekollektsioonidega. Üheskoos koguti lennukaid ideid oma ehte loomiseks ning jagati seda üksteisega.

Goldtime esitles Nomination Italy ehete suvekollektsiooni, mis on just inspireeritud suvest, suvepuhkuse ootusest ning positiivsusest pakatavast itaalia elegantsist.

Goldtime esindaja Aveli Kippari sõnul on ehetemaailmas tõusutrendis endiselt personaalsed ehted. Nomination Italy DNA-ks on juba aastaid erinevatest lülidest koosnev kombineeritav käevõru, mida saab iga kandja ise disainida omanäoliseks ja unikaalseks ehteks.

Sotsiaalmeedia aktiivsed kõneisikud said sündmusel lendu lasta kõige isikupärasemad disainiideed, et saada osa ehtete loomise maailmast. Kõigil külalistel oli võimalus luua isikupärane, unikaalsetes kombinatsioonides käevõru. Vaimustusse sattus ka laulja Laura Prits, kelle peamiseks ehteks on olnud tema ägedad juuksed: „Mulle meeldib just see vaheldusrikkus ja cool-look, kus saad kombineerida endale käevõru raju-rockist kuni naiseliku lille-liblikani," rõõmustab Laura.

Elevust tekitas võimalus ka ise oma loovust kasutada ning disainida paberil käeehte lüli. Lülikavandid toimetatakse Nomination Italy tehasesse, kus Eesti sotsiaalmeedia staaride ideed saavad hea õnne korral ehtevormi.

Paolo Gensini, Nomination Italy looja, elufilosoofia on “Bella la Vita” ehk “Elu on ilus”. “Jagame positiivsust ehetega, mis väljendavad kandja igapäevast elurõõmu ja õnne,” ütleb brändilooja Paolo, kes eelmisel aastal Eestit külastas ja vaimustunult siia tagasi soovib tulla.