„Meil oli äärmiselt hea meel tervitada nii rohkearvulist publikut, kes oli tulnud uudistama meie uusi müügimaailmu ja sügisese moehooaja trende,“ rääkis Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus. „Sel korral muutis hooaja avamise eriliseks asjaolu, et uued müügikeskkonnad toetasid tervikut ning värske ilme andis võimaluse ka moel üllatuslikumalt esile tulla. Nii lookles moelava külaliste vahel, et kõik saaksid värskeid trende võimalikult lähedalt uurida,“ lisas Laugus.

Naiste Kingamaailma loomisel on arhitektid saanud inspiratsiooni linnaruumist, kus tänavaid ääristavad erinevas stiilis majad ja kasutatud materjalivalik on mitmekesine. Nii leiab uuest Kingamaailmast kingi, kotte ja teisi aksessuaare enam kui 140 erinevalt kaubamärgilt. Meestemaailma puhul aga lähtuti eelkõige tänapäevase mehe kuvandist ja vajadusest olla pidevas liikumises. Kiire elutempoga kohandumiseks on Meestemaailmas mõeldud terviklahendustele ja võimalikult suurele valikule, näiteks triiksärkide väljapanek lookleb 17 meetril.

Moeetendus ning uudis uute müügimaailmade avamisest oli kohale toonud palju tuntud inimesi, Kaubamaja sõpru ning parimaid kliente.