Ent peagi hakkas ta taipama, et tunneb end Christine Collectioni kostüümis ja kontsakingades nagu puuri pandud loom. “Sain üliedukalt hakkama, kuid see piiras minu loovust.”

Juhuse tahtel sai Marion kutse asuda tööle eksklu­siivseid ilubrände maale toovasse firmasse, millest algas uus karjäär iluvaldkonnas. Ta tõestas end kiirelt, töötades brändijuhina maailma kõige eksklusiivsemate kauba­märkidega. Ilukarjääri kõrg­hetkeks peab Marion koostööd Christian Diori ja Kenzoga. “See oli puhas rõõm. Andsime aru otse Pariisi kontorile ja meid koheldi kui oma maja inimesi. Koolitused ja turundus­seminarid toimusid tihti väga eksootilistes paika­des, nagu Tuneesia ja Dubai. Elu oli mõnus, aga sai ka kõvasti tööd tehtud,” meenutab Marion.

Tänu nimekate brändidega töötamisele sattus ta ka Pariisi moemajade telgitagustesse, puutudes kokku nii mõnegi maineka moeloojaga. “Otsus­tavaks sai ilmselt juhuslik kohtumine Karl Lagerfeldiga.”

Jätka lugemist, et teada saada, milline on Marioni lugu...

Pikk tee

Sisearhitektuuribüroo Karm & Kristianson sisearhitekt ja partner ning Heategevusfondi Minu Unistuste Päev nõukogu esinaine Lilia Kristianson läks Euroakadeemiasse sisearhitektuuri õppima pärast teise poja sündi, olles 30aastane. „Pärast keskkooli olid edasiõppimise variandid TTÜ, EKA või Tartu Ülikool. Ükski neist mind ei kõnetanud, seega läksin hoopis Tallinna Panka telleriks ja sealt edasi Itaaliasse rahvusvahelist äri õppima,” räägib Lilia.

Ta oli pangas veel mitu aastat marketingi osakonnas, kui sai kutse töötada Ober Haus Kinnisvaras äripindade müügi alal. „Mulle meeldis minna tühjale pinnale ja rääkida kliendile, kuidas seda kujun­dada saab, sest mul oli alati visioon,” meenutab Lilia, kuidas sai alguse kirg ruumikujunduse vastu. Samal ajal lõpetas ta EBSis juhtimise eriala. Sõbran­naga Itaalias reisides aga armuti terrakota­pottidesse ja noored naised lõid oma esimese ettevõtte, hakates sisustus­elemente maale tooma.

Jätka lugemist, et teada saada, kuidas kujunes Lilia tee...

Lisaks räägivad oma inspireeriva loo Kadri Rytkönen, kes on premium-mahemee ja gurmeetoodete kaubamärgi Nordic Honey asutaja ning tegevjuht (õppis Tartu Ülikoolis suhtekorraldust) ja Jaanika Peeba, kes on Lilleoru põhikooli klassiõpetaja ning hatha-jooga õpetaja ja koolitaja (enne karjääripööret tegutses ta Tallink Hotelsi müügijuhina).

Jaga
Kommentaarid