Foto: Shutterstock
Tänaseks teavad pea kõik inimesed, mida on vaja, et kaalust alla võtta, aga miks siis ikkagi kõik seda ei saavuta? Siin on 21 põhjust, mis kaalulangetust pidurdavad.

1. Sa ei jälgi täpselt, mida sa igapäevaselt sööd

2. Sa ei tarbi piisavas koguses valke, mis panevad seedimise kiiremini tööle

3. Sa ei tarbi piisavalt tervislikke rasvu ja oled seetõttu pidevalt näljane

4. Tarbid päeva jooksul liiga palju kaloreid

5. Sa ei tee jõutrenni, aga mida tugevamad lihased sul on, seda rohkem rasvu põletad

6. Sa ei toitu mõõdukalt, isegi, kui su menüüsse kuuluvad vaid tervislikud toidud

7. Sa ei tee piisavalt kardiotrenni

8. Jood mahla, mis sisaldab sageli liiga palju kaloreid ja suhkrut

9. Sa ei maga korralikult

10. Sa tarbid liiga palju süsivesikuid

11. Sa sööd liiga sageli

12. Sa ei joo piisvalt vett

13. Sa tarbid liiga palju alkohoolseid jooke

14. Sa ei toitu teadlikult

15. Sa sööd liiga kiiresti ja su keha ei jõua saata õigel ajal ajule sõnumit, et su kõht on täis

16. Sul võib olla mingisugune terviseprobleem, millest sa teadlik ei ole

17. Sööd liiga sageli valmistoite

18. Sa ei uuri, mida toidud, mida poest ostad, endas sisaldavad

19. Sa näljutad end pidevalt

20. Sul ei olegi vaja kaalust alla võtta

21. Su elustiil pole lihtsalt piisavalt aktiivne

Allikas: All Women's Talk