Shuttersock
On vähe asju, mis võiksid olla paremad kui mõnus massaaž. Lisaks sellele, et massaaž tekitab lihtsalt mõnusa tunde, on lihaste mudimisel ka mitmeid muid kasutegureid.

Stressi maandamine

Massaaž lõdvestab pinges lihaseid ja see aitab leevendada ka ärevushäireid. Mitmed uuringud on tõestanud, et lastes end regulaarselt masseerida, väheneb ka stressihormoonide tase organismis. Stressi maandamine aitab omakorda parandada mälu, immuunsüsteemi toimimist ja tõsta üleüldist heaolutunnet. Kui tunned end ülekoormatuna ja rahustav massaaž on hädavajalik, siis lavendli ja neroli eeterlikud õlid loovad üheskoos ülendava lõhnabuketi, mis avaldab eriti tõhusat lõõgastavat mõju, kui neid tugevalt õlgadele masseerida.

Suhete tugevdamine

Massaaž aitab tugevdada inimestevahelisi suhteid. Hiljutine uuring näitas, et õrnatoimeline massaaž tõstis armuhormooniks nimetatud oksütotsiini taset. Muide, kaaslase tuju tõstmiseks ei pea olema professionaalne massöör. Alusta hellade liigutustega kaelal, seljal ja õlgadel ja küsi masseeritavalt, millised piirkonnad vajaksid tugevamat masseerimist. Partneri masseerimiseks sobivad eriti hästi need LUSHi massaažikad, mis sisaldavad mett, šokolaadi või roosi.

Sügav uni

Erinevad uurimused on näidanud, et massaaž aitab kaasa sügavamale unele. Eriti hästi toimib see siis, kui unetust põhjustavad stress, ärevus või pinges lihased. Massaažiks ei ole ilmtingimata vaja teist inimest. Iseenda masseerimine aitab samuti edukalt stressi maandada ja head und tekitada. Vali toode, mis sisaldab musta pipra ja ingveriõli segu. Need koostisosad loovad sooja tunde, mis aitab enne uinumist meelt rahustada.

LUSHi massaažikas
LUSH

Briti ilu- ja nahahooldusbrändi LUSH tahked massaažitooted on loodud pika ja väsitava päeva lõõgastavaks lõpetamiseks.