Foto: Dane Wetton/Unsplash
Puhkus on täiuslik paus igapäevaeluga seotud stressist. See võimaldab sul vahelduseks lõõgastuda, mured unustada ja rutiini käest põgeneda. Aga sama kiiresti, kui see algas, on see ka läbi ja reaalsus jõuab taas koju. Ja kui su mõtted on jätkuvalt palmi all, on keeruline tööpostile naasta ja taas oma ülesannete kõrgusel olla.

Selleks, et tööle naasmine kergemini läheks, proovi seda puhkusejärgset detoxit:

1. Küpseta midagi kodus

Puhkusel eelistavad paljud inimesed köögis toimetamise unustada ja süüa restoranides, kus pakutakse kohalikke hõrgutisi. Muidugi ei ole sul ka õrna aimugi, kui palju kaloreid sa sel ajal tarbisid, sest sa oled ju puhkusel ja väärid seda kõike.

Olles selle ära öelnud, see pole elustiil, mida saaksid nüüd jätkata. Nüüd, kui oled jõudnud koju, keskendu taas ise küpsetamisele, tuttavate koostisosade kasutamisele ja portsjonite suuruste kontrollimisele. See aitab su kehal puhkusest kiiremini taastuda.

2. Anna joogale võimalus

Võimalik, et tarbisid puhkusel ebatavalisi toite ja tunned, et su keha on praegu nagu üks suur pallike. Sel puhul võib olla abi joogast, mis aitab su kehal lõõgastuda ja pingetest vabaneda. Peale joogatamist tunned end palju puhtama ja värskemana.

3. Tarbi rohkem köögivilju

Peale puhkust haigeks jääda oleks tõeliselt vastik, aga väsimus, pikk reis ja temperatuuri muutus võivad organismile koormavalt mõjuda. Selle vältimiseks tarbi praegu toite, mis aitavad neid negatiivseid efekte leevendada, näiteks kata toidulaud rikkalike köögiviljadega.

4. Joo piisavalt vett

Kokteilid, gaasilised joogid ja mahlad kipuvad puhkusel olema vältimatud, aga kui kuuma päikese käes pakuvad need täiuslikku jahutust, siis igapäevasel tarbimisel hakkavad ülekilod kiiresti kogunema. Võitle selle vastu ja joo nüüdsest hoopis vett, mis vabastab su keha puhkusel tarbitud toksiinidest ja aitab kiiremini rutiini sisse elada.

5. Maga palju

Vahet pole, kas su väsimuse taga peitub pikk lennureis või hoopis ajavahe, peaksid nüüd kiiresti tavapärasesse rütmi saama. Sel juhul on uni su parim sõber! Maga igal öö vähemalt kaheksa tundi isegi juhul, kui pead seetõttu tavapärasest varem magama minema. See aitab su kehal kiiremini taastuda ja energiavarud täita. Ja nii oledki üsna kiiresti valmis taas tööl rokkima!

Allikas: Career Girl Daily