Icons8 team/ Unsplash
Soojas vannis sulistamine on mõnus, ent paljude pole selleks iga päev aega. Enamik päevadel peame leppima dušiga. Hea on aga teada, kuidas sellest võimalikult mõnus kogemus teha ja see enda jaoks meeldivaks muuta.

Kihiseb-kihiseb

Kas teadsid, et müüakse spetsiaalseid tabletikesi, mille võid asetada põrandale ja kui see puutub kuuma veega kokku, hakkab see eritama meeldivaid aroome. Tablettides sisalduv eeterlik õli muudab duši all käimise tõeliseks naudinguks. Vali enda jaoks meeldiv lõhn ja see muudab iga pesemiskorra spaakogemuseks.

Mõtle hingamisele

Psühhoterapeudi sõnul on võimalik vähendada ärevust ja stressi, kui keskenduda duši all olles oma hingamisele. See võimaldab vaadata enda sisemusse. Keskendu täielikult oma hingamisele, temperatuurile ja kuidas kuum aur liigub läbi su nina. Tunneta lõhnu, mis tulevad dušigeelist. Tunneta seda, kuidas kopsud paisuvad iga sügava hingetõmbega.

Proovi hingata kõhu kaudu sügavalt sisse. Mõtle kohale, mis jääb su nabast mõne sentimeetri võrra madalamale ja keha sisse. Hinga sügavalt sisse mõeldes just sellele kohale. Kujuta ette, kuidas sinna liigub õhk. Hinga aeglaselt ja ühtlaselt. Iga hingetõmme võiks kesta vähemalt kümme sekundit. Kui oled hingamise paika saanud, keskendu veele ja kuidas see kehale langeb. Mõtle oma erinevatele kehaosadele ja tunneta, kuidas vesi sellele langeb. Keskendu. Tee seda nii kaua, kui suudad.

Kaunista dušiotsik ära

Pane dušiotsiku külge näiteks eukalüpt, sest kuuma duši all olles eritab see meeldivat lõhna, mis mõjub tervisele hästi. See mõjub eriti hästi hingamisteedele ning sügis-talvisel hooajal. Muuhulgas kaunistab eukalüpt vannituba ja muudab selle maalähedasemaks.

Kasuta näomaski

Näomask värskendab näonahka ja teeb selle kaunimaks. See pühib näolt väsimuse ja ergastab. Küll aga leidub näomaske, mida saad kasutada duši all olles. Vali selline, mis mõjub stressi vastu ja eemaldab kehast mürkained.

Allikas: Byrdie