Aine baseerus utoopiliste ja fantaasiaküllaste moevormide, omamoodi skulptuuride väljatöötamisel eksperimentaalsetest ning ebatraditsioonilistest materjalidest, milles Eesti Kunstiakadeemia moeosakonnal on pikaajaline kogemus.

Õppeprotsessi olid kaasatud seitse Eesti Kunstiakadeemia moemagistrantuuri tudengit (Krete Beljajev, Mariliis Niine, Kairi Katmann, Annika Kiidron, Frida Jõe, Kadi Adrikorn, Sandra Luks) ja üks nahaosakonna tudeng (Maarika Karm) ja Hong Kongi Polütehnilise Ülikooli 23 moemagistranti, kes tööasid valdavalt kolmeliikmelistes rahvusvahelistes meeskondades.

Programmi juhendajateks olid Eesti Kunstiakadeemia külalisõppejõud Liisi Eesmaa ning moeosakonna professor Piret Puppart. Kohapeal oli õppejõuna toeks sealse ülikooli magistriprogrammide juht Basia Szkutnicka.

Maiks valmib fotodest ja kostüümidest koosnev moenäitus, mida eksponeeritakse Hong Kongis ülikooli partnergaleriis. Antud näituse puhul oleks tegu esimese Eesti moeloomega seotud näitusega Aasia moemekas Hong Kongis.