Eda-Ines Etti poseerimas BONBON Lingerie uues kollektsioonis Foto: Laura Nestor
Lauljanna Eda-Ines Etti esitleb kodumaise pesubrändi BONBON Lingerie uut kollektsiooni MÁRA, poseerides kaunitel fotodel naiselikus pesus.

"Ines sai valitud, kuna tal on üdini naiselik loomus ja välimus, imeline figuur ja karakter, mis ühtib BONBON Lingerie brändi loomusega suurepäraselt. Temas on elegantsus, õrnus, tugevus, siirus, kaunidus ning kui meil oli meeskonnaga koosolek ja see teemaks tuli, siis tema nimi tuli ühest suust kõigil," räägib brändi kommunikatsioonijuht Triin Randloo Annele & Stiilile, miks muusaks just Ines valiti.

Randloo sõnul pole ammu nähtud imagopilte, mis on pildistatud ainult loomuliku valgusega. "Protsess oli kihvt, sest stuudios lampe pöörad iga kell, aga päikesele ei ütle, et liigu kiiremini." Lisaks teeb rõõmu armas kaader naeratavast Inesest, millist pole ammu näha saanud.

MÁRA tähendab Skandinaavia öödeemonit, mis räägib naise muutusest päevasest inglist öiseks deemoniks. Eda-Ines Etti sai selle kollektsiooni muusaks valitud tänu oma õrna olemusega väliselt, kuid sisemusest kumab tal tugevust ja salapära.

Mida toob sügise pesumood?

"Sel sügisel toob pesumood esile elektrilise sinise, roosaka punase, puudriroosa, tugeva halli tooni ja loomulikult musta värvi. Pesu on muutumas rohkemaks kui ainult aluspesuks, vaid osaks sinu stilistikast. Bra-topid, korsett-brad, bodid, kõrge värvliga püksikud ning pesuaksessuaarid on elegantselt nähtavad ka teistele silmapaaridele," avaldab Randloo, et pesu ei ole juba emmu enam riiete alla peitmiseks mõeldud.