Marimo kollektsioon "The Art of Elegance" Foto: Karin Kallas, Pressimaterjal
Glamuur ja elegants ei ole maailmast kadunud, kuid paljud inimesed on oma elu ümber kujundanud. Sellest mõttest lähtuvalt on sündinud ka kodumaise moebrändi Marimo uus kollektsioon "The Art of Elegance".

Uut kollektsiooni luues oli Marimo disaineri Mariliis Pikkari sõnul eesmärgiks säilitada klassikaline ja elegantne stiil, ent samal ajal mõelda ka sellele, mida kliendid tänases maailmas oma garderoobi vajavad.

Kollektsiooni läbivaks materjaliks on mugavust silmas pidades valitud veniv ruuduline peenvillane kangas, millest valmistatud rõivastega on võimalik luua nii igapäevaseid kui pidulikke komplekte.

Kuna muutuvas maailmas on inimeste töö suures osas uutmoodi korraldatud, sai juba kevadel selgeks, et sügiskollektsiooni tuleb lisaks kleitidele, mantlitele ja siidipluusidele planeerida ka muid tooteid.

“Juba kevadel jõudsin mõelda, et sel hooajal on kollektsiooni vaja pükse! Puhtalt seepärast, et kuulsin väga palju, kuidas hommikul ärgatakse ning pidžaamas arvuti taha istutakse. Nii sai eesmärgiks luua vähemalt sama mugavad püksid, mida saab kanda nii tööl, kodus kui puhkehetkel," räägib disainer.

Kevadel said ümber mõtestatud ka edasiste kollektsioonide plaan. "Suurejoonelisi moe-show’sid kollektsioonide lansseerimiseks me enam ei tee," ütleb Mariliis ja vihjab, et brändi austajatel tasub regulaarselt veebilehte külastada.