Johanna Eenma
„Vanemad on kõikidele lastele alati esimeseks eeskujuks ning emad on tavaliselt need, kes mõtlevad laste riietusele juba varakult, ning seda teeme ka meie,” ütleb brändi KÄT asutaja ja disainer Kätlin Kikkas, kes on saabuva emadepäeva eel välja tulnud nutikat nime kandva kollektsiooniga CopyKÄT.

„Miks mitte suunata meie pisikesi juba aegsasti õigele teele ning aidata neil alates noorest east olla teadlikud sellest, mida nad kannavad,” juhib disainer tähelepanu.

Nii ongi kõik uue kollektsiooni tooted loodussõbralikust materjalist ning minimaalse tootmisjäljega. Kuna idee sai inspiratsiooni ennekõike lapsevanematest, siis ongi kollektsiooni unisex-T-särgid mõeldud nii emadele kui ka isadele ning laste T-särgid ja bodid sobivad nii poistele kui ka tüdrukutele. Täiskasvanutele mõeldud tooted on saadaval suurustes S ja M ning lastele vahemikes 3-6 kuud, 12-18 kuud ning 3-4 aastat.

Kindlasti väärib märkimist, et kõik uue kollektsiooni tooted on valmistatud naturaalsest puuvillakangast, mis omab Earthpositive tunnustust ning mille saamiseks on vähendatud tootmise süsinikujalajälge ligi 90% võrra. Ehk siis, kui kopeerida, siis teha seda õigesti – stiilselt, nutikalt ja teadlikult.