Moedisaini eriala tudeng Kerttu Reinmaa lõi vees lahustuva stabilisaatoriga imiteeritud pitsi, mis sümboliseerib mahakooruvat teist nahka, täis kohustusi ja piiranguid. Selline kleit mõjub boheemlaslikult, naiselikult ja õrnalt.

Prantsusmaalt pärit disainer ja šõu žürii liige Olivier Jault märkis, et disainerid peavad rääkima tänapäevast, selle asemel et olla ajast kaks aastat ees ja mõelda abstraktsest tulevikust.

Läti disainer Laima Jurča teab, et pidžaamad on endiselt moepildis. Sel suvel teeb ilma püksipikkus, mida on hea kanda nii tööl kui ka vabal ajal. Tuunikat sobib kanda õhtusel peol ka iseseisvalt.

Londonis resideeriva eesti moelooja Roberta Eineri sõnul on Eestis vaja julgeid, kes suudaksid luua sellise kvaliteediga riideid, mida tahame kanda ja oleme harjunud välismaalt ostma.

Marleen Afanasjeva kollektsioon „Repetitif” on inspiratsiooni saanud taaskasutusest. Üht selle aasta moevärvi on täiendatud ruudukangaga. Moelavale jõudis äge retromeeleolu, mis sobib linnatänavatelegi.
Eesti uus disainerite põlvkond on lootustandev. Laval sai näha naiselikkust, lihtsust, noorust ja põnevaid detaile, mis sobivad nüüd ja praegu.