Värvitooni populaarsus peitub selle mitmekesisuses: ta pakub seda sama naturaalset viimistlust, mida monokroomsed värvid, aga ta paistab ka huvitava toonina silma, olles mitte nii silmatorkav kui oranž, aga vähem igavam kui tavaline pruun. Mõtle sellele kui 2018.aasta vastele Giorgio Armani loodud "greige" toonile.

Terrakota toon näitas nägu juba sügis-talv 2017 Mulberry ja Prada moeetenduses. Kevad-suvi 2018 kollektsioonis esitles moelooja Natacha Ramsay-Lev moelaval terrakota tooni sametist kostüümi Chloé etenduses. Maha ei ole jäänud ka kultusbrändid nagu Jacquemus ja Nanushka. Kiirmoebrändidest pakub rõivaid populaarses toonis näiteks Mango.

Vaata mõningaid näiteid, kuidas seda mitmekülgset värvi oma riietuses kohandada: