Catherine Deneuve Saint Tropez'is peesitamas 1962. aastal
Noorena nähtud “Cherbourg’i vihmavarjud“ kuulub kindlalt mind mõjutanud filmide hulka. Lisaks 1980ndate Eestis eriti kirkana mõjunud interjööridele on elavalt meeles Catherine Deneuve’i portselanklaar jume ja pooleldi üles pandud tütarlapselik soeng.

18aastane prantslanna Catherine Deneuve sai kuulsaks mitu kümnendit enne, kui interneti kõikehõlmavus ja paparatsode pilv näitlejannade argipäeva lahutamatuks osaks muutusid. Kuid juba tollal tundus naisele pressi huvi liiga pealetungiv ning ta tõmbas selge piiri oma era- ja avaliku elu vahele. Nii kujuneski Deneuve’ile pressi vahendusel kinnise ja ligipääsmatu jäise blondi imago.
Tõsi, sellele aitas kaasa ka tema stiil – nii mängu- kui ka elustiil. Oma karjääri esimestel kümnenditel polnud ta ekraanil ülevoolavalt pulbitsev nagu näiteks Brigitte Bardot. Deneuve oli pigem kaalutlev, kaine ja eemalolev, kuigi mitte vähem sensuaalne.

1960. aastatel tekitas publikus elevust Deneuve’i ebakonventsionaalne, vabameelne ja isepäine elustiil, mida näitlejanna ei pidanud vajalikuks pressile seletada. Kohati mõjus see isegi kõrgilt – Deneuve mängis oma reeglite järgi. Kõik see lisas naisele salapära ja erilisust. Paigas olid kõik koostisosad, et võiks kujuneda müüt.