H&M
Augusti alguses lansseerib H&M oma esimese koostöökollektsiooni pesukaubamärgiga, uuendusmeelse Amsterdamis loodud brändiga Love Stories, mille asutas 2013. aastal multitalent Marloes Hoedeman. Love Stories on saanud tuntuks tänu eklektilistele mustritele, mugavatele lõigetele ning julgele miksimisele. Kollektsioon "H&M x Love Stories" sisaldab brändile omaseid esemeid, mis on disainitud koostöös H&Mi disainitiimiga. Marloes Hoedeman jagab lähemalt, mis motiveeris teda pesubrändi asutama ning milline on tema jaoks moe ja pesu suhe.

Mis motiveeris sind pesubrändi asutama?

Marloes: Enne kaubamärgi Love Stories asutamist töötasin stilistina moeajakirjade jaoks ja hankisin erinevate pildistamise jaoks vintage-mööblit. Reisisin tööga seoses palju ja kuna armastasin juba siis pesu, otsisin kõikjalt kauneid õiglase hinnaga esemeid. Lemmikpesu leidsin alati Pariisist, ent seal pidin leidude eest maksmise ajal peaaegu alati silmad sulgema ja ostlemiskogemus polnud seetõttu ideaalne. Mõistsin, et turult on midagi puudu. Reisisin veel ja proovisin kindlaks teha, ega mul midagi märkamata polnud jäänud. Veendusin, et kuldset keskteed ei eksisteeri. Pesu alaosa oli sageli liiga pitsiline või liiga sportlik, saada oli vaid toestatud rinnahoidjaid, vormivat pesu, tumedat pesu, pitsi või tooteid, mis vastasid stereotüüpsele arusaamale seksikusest. Mul puudus igasugune pesumaailma taust, seega olin avatud erinevatele mõtetele ja nägin vaid seda, mis minu arvates turult puudu oli. Asusin naiivselt ise asja kallale!

Marloes Hoedeman
Pressimateralid

Mis on sinu arvates kõige olulisem pesu disainimise juures?

Marloes: Ma ei tea, mis on tavaliselt pesumaailmas oluline - ma ju murdsin kõiki reegleid! Minu brändi jaoks on kõige olulisem täiuslik ebakõla. Põnevust loovad just pinged, mis tekivad vastandite kombineerimisel. Seega peaks tootes leiduma kas värvide või materjalide vastuolu. Seda loomulikult armsal moel, mitte nii, et kõik kangad, värvid ja mustrid on riius. Inimestele peab jääma võimalus kombineerida erinevaid esemeid ja enda stiili luua. Loomulikult on minu jaoks äärmiselt oluline ka mugavus - just seetõttu testin kõiki esemeid ka enda peal. Ebamugavad esemed valikusse ei pääse. Tooted peavad mõjuma kui teine nahk, naistel peab olema tunne, nagu polekski neil pesu seljas.

Milline on sinu arvates moe ja pesu suhe?

Marloes: Minu jaoks on see suhe väga oluline ja ka üks teemasid, millesse tahtsin oma brändiga muutusi tuua. Minu arvates on meie esemed ikkagi rõivad. Oleme samuti moeloojad, mitte vaid pesudisainerid. Meie esemed tekitavad saabuva päeva meeleolu, sest need on outfit'i esimene kiht. Meie rinnahoidjad ja pesu on kindlasti osa garderoobist, eriti arvestades fakti, et hetkel on popid üsna läbipaistvad rõivad. Loomulikult võib rinnahoidja ka ära peita, kuid isegi väikese musta kleidi all on tervel tsirkusetäiel värve ja mustreid oma mõju.

H&M

Räägi veidi koostööst H&Miga!

Marloes: Koostöökollektsiooni "H&M x Love Stories" kese pöörleb ümber klassikaliste Love Storiesi esemete – valikus on meie toestuseta rinnahoidjad, püksikud ja stringid. Kollektsiooni iseloomustavad kaubamärgile harjumuspärased kombinatsioonid ja täiuslikud ebakõlad. Kollektsioonis kohtuvad sport ja romantika, jõuline leopardiprint ja unenäolised tähekesed, roosa-valge ning must-roheline. Minu jaoks oli selle kollektsiooni loomine kui väike tagasivaade oma brändile, aga samas ka tulevikku piilumine - aja veetmine nii vanade armukeste kui uute armastustega. Kollektsiooni iseloomustab ka home away from home meeleolu - ükskõik, kuhu sa maailmas ka ei reisiks, tahad sa alati endaga veidikene kodu kaasa võtta. Haarata ühes asju, mida sa armastad ja millest leiad lohutust nagu näiteks su lemmikpidžaama või -rinnahoidja.

H&M

Millised on sinu lemmikesemed kollektsioonist?

Marloes: Mu ülim lemmik on pitsdetailidega ehitud kimonolõikeline pantrimustriline hommikumantel.

Mis tunne sind valdab teades, et sinu loomingut hakkavad kandma nii paljud erinevad inimesed ümber maailma?

Marloes: Minu jaoks on see tõeline unelm. Tunnen end kui uhke ema. Ma ei suuda oodata hetke, mil inimesed oma ostukotikestega kauplustest välja jalutavad. Ma soovin, et neil oleks minu pesus mugav. Olen alati öelnud, et meie bralette'id on puhkus rindadele!