Hannah Busing / Unsplash
Suhteeksperdid soovitavad kodus olemisest võtta viimast ja kasutada seda aega oma suhte tugevdamiseks. Siin on viis kindlat viisi, kuidas seda teha.

1. Vestelge sügavamõttelistel teemadel

Tavaliselt on meil kogu aeg kiire ja aja maha võtmine lihtsalt rääkimiseks tundub võimatu ülesandena. Karantiin seevastu pakub meile palju aega, et kallimaga sügavamõttelisi vestlusi arendada. Kohtinguekspert Julie Spira soovitab esitada partnerile legendaarsed 36 küsimust, mis teievahelist lähedust suurendavad.

LOE LISAKS: KOGEMUS | Pärast kuus aastat kestnud suhet elasime küll koos, aga mis meid peale olme üldse sidus? Need 36 küsimust muutsid kõike

"Need küsimused aitavad paaridel armuda ja sa õpid oma partnerit paremini tundma. Selleks, et asja huvitavamaks teha, esitage küsimusi kordamööda," soovitab Spira.

2. Lõbutsege koos köögis

Kuna väljas söömine on välistatud, saab nüüd kodus kokkamisest võtta viimast. Koos kokkamine võib olla väga lõbus, eriti, kui tegemist on uue retseptiga. "Näiteks küpsiste kaunistamine glasuuriga võib vallandada teie loomingulise poole, rääkimata kogu lõbust, mida pakub taigna limpsimine," sõnab kohtinguekspert Cherlyn Chong.

3. Mängige koos

Stressirohketel aegadel ei ole partneriga lõbutsemine mitte ainult hea sinu vaimsele tervisele, vaid tugevdab ka teievahelist sidet. "Kõik mängud alates klassikalistest mängukaartidest kuni Xboxini sobivad, kui neid mängides saab nalja ja natuke võistelda," selgitab Chong.

4. Treenige koos

Kui tahad tunda partneriga suuremat lähedust, soovitab kohtinguekspert üheskoos trenni teha, et vallandada endorfiinid. "Ronige koos treppidest üles, tehke toas ringtreeningut, lööge kaasa online-treeningutes," soovitab Spira.

5. Mediteerige koos

Praegusel ajal on eriti oluline kanda hoolt oma vaimse ja füüsilise tervise eest, mistõttu võiksite proovida üheskoos mediteerimist. See on hea viis suurendada lähedust ja vabastada pingeid. Otsige mediteerimise rakendusi telefonist või vaadake Youtube'ist õpetusvideosid.

Allikas: EliteDaily