Foto: Shutterstock
Isegi, kui oled üks neist vähestest naistest, kel on võimalik kerge vaevaga tippu jõuda, on vast sulgi päevi, kui see lihtsalt ei taha juhtuda. Sel juhul võid võtta appi oma lemmikvibraatori või teha hoopis enne linade vahele pugemist läbi see viieminutiline kiire trenn.

Suhete ja seksuaalsuse coach Christie Federico jagas TikTokis harjutusi, mis aitavad tema sõnul jõuda orgasmini suurema tõenäosusega ja ehk isegi kiiremini kui tavaliselt, sest see vabastab kehast pinged ja stressi.

Õpime siis selgeks, kuidas seda teha, ja katsetame õhtul järele:

  • Aseta jalad põrandale;
  • raputa end vähemalt viis minutit;
  • leba kaks minutit selili põrandal;
  • ja ongi kõik!

Olgu, see raputamise harjutus on kasulik rohkem selleks, et oma vaimse tervise ja seksuaalse heaolu eest hoolt kanda, aga kuna lood nende minutite jooksul oma kehaga võimsama sideme ja vabastad vaimsed blokeeringud, on sul lihtsam ka sellele järgnevale tegevusele pühenduda. Kui see tegevus on seksimine või eneserahuldamine, siis usume, et nüüd, kui muremõtted on kehast välja raputatud, on kergem ka orgasmi kogeda.

Seega, pane jalad maha, raputa end, seejärel lõdvestu selili põrandal lebades ja oledki valmis orgasmiks!

Allikas: Well+Good