Tahad tõstab viljakust, potentsi ja pikaajalist seksuaaltervist? Soovitame selleks õigeid toiduaineid!

Põhiline seksmineraal

Kõik vitamiinid on kasulikud, kuid tsink teeb põhitöö. Iga seemnepurskega väljub kehast 5 mg tsinki, mis on kolmandik päevas lubatust. 120grammine taine veiselihatükk annab poole päevasest tsingivajadusest. Võta üks auster ja ongi päeva jagu tsinki käes. Ka kalkuniliha, teraviljatooted ning oad on head allikad.

Selleri saladus

Selleris peitub tõeline varandus - sama, mis võimsas meessuguhormoonis androgeenis. See lausa tõmbab naisi magnetina ligi. Arvatakse, et androgeen pääseb valla pärast sööki higistamisega. Nii et ära imesta, kui partner pärast sööki sinu poole end nihutab. Isegi kui sulle seekord õnn ei naerata, pea meeles, et oled olnud tervislik - söönud lahjat kiudaineterikast toitu, mis puhastab hambaid ja värskendab hingeõhku.

Väärtuslik hommikukohv

Kohv ei aita ainult virgeks saada, vaid võib ka teistmoodi pöördesse ajada. Naised ja mehed, kes joovad päevas vähemalt ühe tassi kohvi, tunnevad end kaks korda rohkem seksuaalselt aktiivsematena. Kohvijoojad mehed ütlevad, et neil on vähem erektsioonimuresid.

Tõsta serotoniini taset