Tiffany Combs / Unsplash
Vahel võib tunduda, et treenimine ei ole see, mis elu koheselt õnnega täidab. Tükike pitsat, pudel jääkülma koolat ning kinoõhtu sõpradega võivad tunduvalt paremini töötada. Küll aga on regulaarsel treenimisel palju plusse: see aitab võidelda stressiga, tunda end oma kehas paremini ja kinkida meile rahuldustpakkuvama seksuaalelu.

Sport muudab keha vastupidavamaks ja painduvamaks ning treenitud keha on enesekindluse võtmeks. Kõik see aga aitab sul oma kallimaga varasemast veelgi enam voodielu nautida. Toome välja harjutused, mis aitavad eesmärgi saavutamisele kaasa rohkem, kui ette kujutada oskad.

Jooga

See pole sugugi üllatav, et paindlik keha toob seksiellu palju uusi nüansse – mõtle vaid kõikidele poosidele, mis seni võimatutena tundusid! Üks on kindel: jooga on midagi palju enamat, kui sõrmeotste sirutamine varvaste suunas (kuigi ka see oskus on juba korralik pluss). Juhul, kui joogastuudio ei jää sulle tee peale, saad sellega tegeleda ka kodus, sest parimad joogaõpetajad on vaid paari kliki ulatuses. Otsi Youtube’is: Yoga with Adriene, Yoga with Kassandra ja Jessamyn Stanley ning pane oma keha proovile juba täna õhtul.

Harjutused alaseljale

Ka alaselja lihased on seksi ajal väga olulised, eriti juhul, kui oled voodis selili. Alaseljas on palju närvilõpmeid, seega oskus nende ümber olevaid muskleid pingutada ja lõõgastada, võib tähendada veel tugevamaid orgasme ning võimalust võtta poose, mis toovad sulle rohkem naudingut. Alaselga treenivate harjutuste hulka kuuluvad näiteks: joogast tuttav alaselja venitamine, puusatõsted ning alakõhtu treenivad kõhulihaste harjutused, nende hulgas ka jalatõsted.

Vaagnapõhjalihaste harjutused

Jah, nendel ei ole küll päris trenniga palju ühist, kuid seksi kvaliteeti saad nende abiga kindlasti parandada. Hoia vaagnapõhjalihaseid ligikaudu 10 sekundit pinges (või nii kaua kui suudad) ja seejärel lase lõdvaks. Korda harjutust iga päev kümme korda ning märkad erinevust juba üsna pea.

Harjutused triitsepsile

Triitsepsi treenimine on vajalik selleks, et saaksid end kätele pikemat aega toetada, ilma et vahepeal ära väsiksid või üle keha värisema hakkaksid, mis on eriti oluline nende pooside puhul, kui sinu keha on allpool. Lisaks aitavad need harjutused sul paremini tasakaalu säilitada. Treenimiseks sobib hästi käte kõverdamine tagatoengus ning vanad head kätekõverdused.

Kükid

Tugevad jalad aitavad sul seksi veelgi enam nautida. Ilmselt oskad isegi peast nimetada vähemalt paar poosi, mis nõuavad jalgadele toetamist ning samuti vastupidavust. Kükid on suurepärane viis, et tugevdada oma jalgu, tuharaid, keha ja alaselga – parimate tulemuste saavutamiseks võid kükke teha lisaraskustega või kasutada spetsiaalset kummipaela. Lisaks tavapärastele kükkidele, võid proovida ka sumokükke, kükist üles hüppeid ja väljaasteid.

Puusatõsted ja -sirutused

Puusasirutused on suurepärane viis treenida tuharaid, reie sise- ja väliskülgi ning alaselga ehk teisisõnu just neid kehaosasid, mida seksi ajal kõige enam kasutad.

Kõhulihased

Treenitud kõhulihaste esteetiline pool on vaid positiivne boonus, mis regulaarse kõhulihaste harjutuste sooritamisega kaasa tuleb. Tugevad kõhulihased aitavad sul säilitada tasakaalu mistahes poosis. Parimad kõhulihaste harjutused on pikali asendis käte ja jalgade samaaegselt tõstmine, istessetõus kõverdatud jalgadega, jalgratta harjutus ning loomulikult plank.

Allikas: The Everygirl