Kui Gretel ja Merilyn Rotermanni kvartalis Keha- ja Salenemiskeskuse avasid, ei läinud kaua aega kui õed mõtlesid koduseks tarvitamiseks välja orgaanilise SlimTrim tee. See kehakaalu alandav, organismist vett väljutav, ainevahetust kiirendav ja tselluliiti vähendav tee hakkas klientide seas kiiresti populaarsust koguma ja peagi sai selgeks, et tooteid võiks hakata müüma ka keskuse tegevusest eraldi korrus allpool. Tänaseks aasta aega avatud KehaPood on kasvanud jõudsalt, maale tuuakse üle 10 erineva brändi ja pakutakse kõike, mis kehaga seotud: alates näo- ja juuksehooldusest ning -ravist kehakaalu langetamise, tselluliidiravi, nahapinguldamise ja venitusarmidega võitlemiseni. 

Ainult päriselt toimivad tooted

“Kuna turul on väga palju erinevaid kosmeetikatooteid ja -kauplusi ning valikut on nende vahel teha järjest keerulisem, tuli meil KehaPoodi luues idee eristuda sellega, et valikus oleks ainult professionaalide testitud ilu,” selgitab Gretel. “Kõik meil müügil olevad tooted on testitud iluprofessionaalide, sealhulgas kosmeetikute, meie keskuses töötavate spetsialistide, aga ka erinevate kuulsuste ja klientide ning meie enda, lähedaste ja tuttavate poolt, kellelt ootame alati objektiivsust ja ausat kriitikat. Nii jäävad KehaPoodi müüki ainult kõige parema tagasiside saanud tooted.”

Õdede jaoks on olnud algusest peale väga oluline, et toode toimiks iga kliendi puhul nii nagu lubatud. Kindlustunde selleks annab usalduslik suhtlus kliendiga ning lisaks iluprofessionaalide testimisele ka iseenda ja tuttavate reaalsed kogemused. “Meil kõigil on olnud juuksed katki, erinevad nahaprobleemid, kortsud, tselluliit, lõtvunud nahk, venitusarmid või muud mured. Oleme otsinud maailmas erinevaid ravikosmeetikatooteid nii kaua kuni oleme leidnud need, mis päriselt aitavad,” kinnitab Merilyn. 

Katkised ja õhukesed juuksed on ajalugu

“Mul olid juuksed aastaid väga viletsas seisus. Peale selle, et nad ei olnud enam ammu ilusad, nad ka keeldusid kasvamast ja langesid välja rohkem kui oleks olnud normaalne. Tehes eelnevalt korralikku uuringut ja proovides erinevaid tooteid, tellisin endale lõpuks Vita-Age Hair Loss Krinofort ampullid, šampooni, tooniku ja vitamiinid ning hakkasin neid viimases lootuses kasutama. Ehkki värvisin ja rikkusin juukseid erinevate soengute, sirgendajate ja lokitangidega edasi, olid muutused peagi nõnda hästi märgatavad, et mind ümbritsevad inimesed hakkasid neid minult endalegi küsima. Tellisin neilegi ja kuna kuulsin ainult kiidusõnu teisteltki, hakkasime sarja Eestis peagi isegi müüma,” jutustab Gretel ja lisab, et Vita-Age Krinoforti juuksehooldusmodelliks ja kõneisikuks erinevatel messidel on Kati Toots, kellel endalgi on antud sarja tooted väga hästi toiminud ja kes kasutab neid tänaseni.

“Naiste kõrval on meil aga ka väga palju meeskliente – eriti nüüd, mil müüme ka Vita Age Man sarja. Ka meestel on väga palju peanahaprobleeme ja veelgi rohkem muret juuste väljalangemisega. Meil on hea meel, et saame soovitada neile juuste kasvu kiirendavaid tooteid, mis neid päriselt aitavad,” rõõmustab Merilyn.

Tõhusaid juuksehooldustooteid müüakse KehaPoes aga mitmeid teisigi. Gretel tõstab esile veel ka juukseid sügavuti parandava Innovatis Luxury Care sarja, mis sisaldab rohkelt vitamiine, isegi kaaviari ja kollageeni. Tegemist on kõrgtasemelise tehnoloogia ja tõeliselt eksklusiivse Hispaania brändiga, mis teeb Greteli kinnitusel juuksed päriselt terveks. Lisaks teistele luksusbrändidele ja ravitoodetele müüb KehaPood ka ökotooteid, mis on mõeldud erinevatele juuksetüüpidele ja sisaldavad seepärast erinevaid hästi töötavaid toimeaineid õhukestele, kahjustatud, rasustele ja kuivadele juustele ning valikust ei puudu ka kõõmavastased tooted.

Eesti suurimad salenemisprofid

Ettevõtlike õdede sõnul pakuvad nad Keha- ja Salenemiskeskuses Eesti kõige suuremat salenemisteenuste valikut – nii on salenemist lubavate ja tselluliiti ravivate toodete müük väga olulisel kohal ka KehaPoes. Kõige esimeste seas tuli valikusse Bottega Di Lungavita sari, mis on klientidelt väga head tagasisidet saanud juba sellest ajast kui seda vaid keskuse kaudu müüdi. Sarjas on suur valik erinevaid tooteid, nagu tselluliidikreemid, ampullid, õlid ja toidulisandid, mis kõik aitavad tselluliiti vähendada, kehakaalu alandada ja nahka pinguldada.

“Peatse kevade saabumisega tuleb kindlasti mainida, et tselluliidi vähendamiseks ja naha pinguldamiseks on KehaPoe valikus veel hulk väga huvitavaid ja tõhusaid tooteid, nagu näiteks erinevad toidulisandid, kehakupud, mähised, aga ka CeluStoper kuivharjad ja valik erinevaid aparaate, millega saab tselluliiti vähendada ka ise kodusel teel,” tutvustab Gretel. “Väga palju küsitakse meilt ka Slim&Go kosmeetilist korsetti ehk kõhuvööd ja pükse, milles olevate koostisosade mõjul väheneb 28-päevase kandmise järel märgatavalt tselluliit, nahk pinguldub ja ümbermõõt väheneb 3 cm võrra.”

Ravikosmeetika ja erilised meigitooted

KehaPoes pakutav ravikosmeetika tegeleb ka mitmesuguste näonaha probleemide lahendamisega. Ühe uue esteetilise meditsiini brändina on KehaPoes nüüd esindatud ka SkinClinic. Merilyni sõnul on selle puhul tegemist tegelikult ainult dermatoloogidele suunatud ravikosmeetikaga, mida müüaksegi hetkel vaid KehaPoes ja peagi ka apteekides. “Põnev uus näokreem on ka VitaAge, mida saab kasutada täpselt 365 päeva aastas – ükskõik kas oled väga külmas või kuumas kliimas, kaitseb see nahka vastavalt vajadusele, muutes naha ka matimaks, olles samas niisutav, vananemisvastane ja kaitstes isegi telefonikiirguse eest,” lisab Gretel. 

“Peale selle läheneme nüüd juba ka meigitoodetele ja nendegi seast oleme välja valinud võimalikult uuenduslikud ja erilised. Oleme turule toonud kauapüsivad kulmugeelid ja ripsmetušid, mis tänu innovaatilisele permafix tehnoloogiale püsivad lausa mitu päeva – võib rahumeeli magada, ujuda ja isegi nägu pesta! Lisaks kauapüsivatele silmalaineritele ja muule kosmeetikale, on valikus ka silmaseerum, mis pinguldab, vähendab turseid ja kaotab silmaaluste kortsud 8 tunniks, sealjuures niisutades ja hooldades nahka!” on õed uue avastusega rahul.

Veebiaadressilt www.kehapood.ee leiab kogu KehaPoe tootevaliku. Tulevikusihiks on areneda sama kiirelt edasi ning üllatada veelgi uuemate, tõhusamate ja põnevamate brändidega, mida Eesti klientidele pakkuda ning mis pälviksid vaid heakskiitu. KehaPoe seinad ja riiulid on täis erinevaid auhindu ning soovitusi, mida ettevõte juba lühikese ajaga võitnud on. “Neid on lausa üle viieteistkümne!” saavad õed tehtu üle uhked olla.