Tooted ei kordu ja on sorteeritud suuruste kaupa

Peale selle, et väljamüükidel on enamasti eraldi sektsioonides meeste-, naiste- ja lasterõivad, jalanõud ning tekstiilitooted, hõlbustab mugavat ostlemist sageli seegi, et riided on sorteeritud suuruste või brändide kaupa. Teate ju seda kurbust, kui leiate poest oma unistuste kleidi, aga teie suurus on õnnetul kombel läbi müüdud? Ohoo-sarnastes outlet’ides seda muret ei teki, kui just ise suurest uudishimust teisi numbreid uudistama ei lähe. Kui oma suurusnumbrile truuks jääda, tuleb mööda stanget riidepuid veeretades küsida endalt ainult üht: kas puul rippuv ese meeldib või mitte?

Kes hiljaks jääb, see ilma jääb

Outlet’is pikka kaalumise aega ei jäeta – kui miski meeldib, tuleb see kohe ära osta. Mõtted, kuidas tulen ehk kunagi hiljem tagasi, maksab kohe ära unustada. Vastasel juhul võid leiust ilma olla. Sellegipoolest tasub outlet’i-fännidel, kelle eesmärk on kõige parem kaup endale saada, poest sageli läbi hüpata, sest kaup vahetub väga tihti. Näiteks Ohoos sätitakse uut kaupa stangedele iga nädal, sageli isegi mitu korda nädalas.

Ost tekitab hea tunde

Tänapäeval tekitab osteldes üha enam muret seegi, kas ja kui palju mõjutame oma ostuga keskkonda. Olgugi et proovitakse osta aina vähem kiirmoodi ning mõeldakse oma valikuid rohkem läbi, tahab igaüks siiski stiilselt ja eristuvalt riides käia. Brändiriiete outlet on sellisel juhul parim valik. Kui osta eelmiste hooaegade kaupa, on hoopis väiksem tõenäosus, et keegi sama rõivaga vastu jalutab. Outlet’ist välja astudes ei tunne aga rõõmu mitte ainult oma uue stiilse riideeseme üle, vaid südant soojendab ka mõte sellest, kas ja kui palju oma ostuga keskkonnale tagasi andsid. Mis seal salata, kui väljamüüke poleks, läheks osa neistsamadest korralikest ja kvaliteetsetest toodetest hävitamisele. Outlet-kauplusest saad lahkuda nii, et naeratus näol ja soe tunne südames.

Jaga
Kommentaarid