Foto: Shutterstock
Paljud naised õpivad aastatega selgeks, et pidev väsimus ja tujukus (vahel ka ärevus) on lihtsalt osa naiseks olemisest või süüdistavad selles oma tempokat elustiili, aga tegelikult võib olla tegemist hoopis ühe kindla vitamiini puudusega — B12-vitamiini, kui täpne olla.

Kui sa pole veel B12-vitamiini kasuteguritega tuttav, siis tea, et see mõjub hästi nii su tujudele kui ka energiatasemele, rääkimata südamest, nahast, juustest ja seedimisest. Lühidalt öeldes on see meie organismile väga oluline vitamiin, aga paraku ei suuda organism seda ise toota, vaid ammutab seda toidulisanditest või toidust.

Seega, kuidas lisada B12 oma menüüsse?

  1. B12-vitamiini leidub lihatoodetes ja see on sageli ka põhjus, miks paljudel inimestel B12-vitamiini puudus esineb, sest aina enam inimesi väldib loomsete toitude söömist
  2. Toidulisandite kujul, kui sa tõesti ei soovi liha süüa

Kordame üle, miks seda tarbida:

  • See aitab keha energiavarusid täita ja väsimusega võidelda
  • See parandab tuju ja aitab stressiga võidelda
  • See hoiab su südame tugevana
  • See mõjub hästi nahale ja juustele
  • See reguleerib seedimist

Allikas: MyDomaine