Kadri sõnul on iga käsitööna valminud käeehe eriline, sest eseme valmistab inimene, mitte masin. Eesti ühest armastatuimast sulajuustust inspireeritud disainehe on saadaval neljas erinevas värvitoonis: valikus on nii mustas, hallis kui ka naturaalses pruunis toonis käerihmad, mida saab hõlpsasti oma igapäevase riietusega sobitada, või julges punases toonis, millega oma kirglikut iseloomu väljendada.

Valio turundus- ja tootearendusdirektor Nele Jõemaa selgitab, et julgus traditsioone murda on alati olnud osa Viola eduloost. “Kui Valio Viola esmakordselt poelettidele jõudis, panime loosi spetsiaalselt tootest inspireeritud punase kleidikollektsiooni, mis valmis Iris Janvieri moemaja disainerite poolt. Jätkame seda joont ja meenutame kõigile naistele, et lisaks igapäevastele asjadele võib ka endale aeg-ajalt midagi ilusat lubada,” selgitab ta lähemalt koostöö sisu.

Käeehte lunastamiseks tuleb kokku koguda 10 kampaaniamärgistusega karbikaant. Kokkukogutud kaaned saab Valiole saata läbi Omniva pakiautomaadi tasuta, samuti saab kogutud kaasi disainehte vastu vahetada ka Valio peakontoris Tallinnas, Võru juustutehases või Laeva tehases Tartumaal.

Kampaania kestab 3. veebruarist 31. aprillini.