Amservi turundusjuht skandaalsest modellisaate autokalendrist: ilu on alati vaataja silmades!
Pärast esmaspäeval eetris olnud “Eesti tippmodelli” osa ja seal toimunud Amservi autokalendri pildistamist on lennanud meedias ja sotsiaalmeedias valminud fotode suunal teravaid kriitikanooli. Kuidas Amserv fotodega rahule jäi?
Amserv Grupi AS turundusjuht Elis Odar kommenteeris Catwalkile, et autokalendri pildistamine oli üks osa Amservi ja “Eesti tippmodelli” saate koostööprojektist. Saate toetajana annab Amserv saate võitjale kasutada ka uue Toyota Avensise.
“Tegemist oli ühe päeva kestnud fotosessiooniga, kus oli esindatud Toyota pea kogu mudelivalik 12 erineva sõiduki näol. See oli saate formaadile kohane kiire pildisessioon. Tavaolukordades tehakse selliseid kalendripildistamisi mitmeid päevi,” selgitab Odar.
Amserv jäi tulemuse ehk fotodega rahule ning neist seati kokku 2016. aasta kalender. “Arvame, et kogu mudelivalik on kenasti esindatud ja modellisaate tüdrukud ja poisid said ülesandega ilusti hakkama. Oleme valminud kalendreid jaganud meie klientidele ja koostööpartneritele ning oleme saanud palju positiivset tagasisidet.”
Vaata fotosid siit: “Eesti tippmodelli” osalejad poseerisid autokalendri jaoks
Lõpetuseks tänab ta kõiki modelle, fotograafi ja saate meeskonda ning lisab: “Ilu on alati vaataja silmades!”