Breden Kids looja Merle Leemet brändi 4. sünnipäeval Aparaaditehases Foto: Gabriela Liivamagi, Breden Kids
Populaarse kodumaise lasterõivaste brändi Breden Kids looja Merle Leemet tuletab naistele meelde, et mitte kunagi pole hilja alustada enda jaoks olulisega. Tema ise jõudis selle taipamiseni läbipõlemise kaudu, kirjutab ajakiri Pere ja Kodu.

“Elu on liiga lühike, et teha midagi iseenda heaolu arvelt. Kui jäin koduseks, lubasin endale, et kui tagasi tööle lähen, peab see olema koht, kus mu ümber on inimesed, kes mind toetavad, hoiavad ja ühise eesmärgi nimel tegutsevad. Kui naine on vaimselt katki ja tegeleb päevast-päeva millegagi, mis teda ei täida, paneb ta sellega leppides löögi alla nii lapsed, koduse õhkkonna kui ka iseenda," räägib Merle.

Kui laual kipub olema liialt palju ülesandeid, soovitab naine appi võtta vajalikud "tööriistad", mis aitavad eesmärkideni jõuda. "Ma olen hästi uudishimulik ja otsin pidevalt uusi lahendusi, mis looks mu ellu uusi väärtusi,” avaldab ettevõtja.

Loe pikemalt Merle teekonnast Pere ja Kodu veebis siin!