Unsplash
"Minu päev ei alga enne, kui ma pole kohvi saanud." Kõlab tuttavalt? Võib-olla ei alga ka sinu päev enne seda kosutavat tassitäit, aga kui kohv on su igapäevane kaaslane, võiks see olla ka võimalikult tervislik.

1. Kõige puhtam ja ühtlasi kalorivaesem valik on tavaline must kohv. Kui lisanditeta kohv tundub sulle algul liiga kibe ja kange, ära muretse: ajapikku su maitsemeel harjub, nii et liigu aeglaselt sammhaaval lisandeid eemaldades ja vähendades musta kohvi suunas.

2. Lehmapiima asemel eelista näiteks mandli- või kaerapiima, mis on mõlemad su organismile puhtamad, kergemini seeditavad ja ühtlasi kalorivaesem valik.

3. Jäta kasutamata üksikutes pakkides kunstlikud kohvikoored ja lisa selle asemel maitse mahendamiseks näiteks kookospiima või hoopis mett.

4. Vali kauplusest orgaanilised kohvioad, mille kasvatamisel pole kasutatud mürkaineid ja teisi kangeid kemikaale.

5. Raputa kohvile pisut kaneeli. See on hea su südamele, aitab võidelda põletike vastu ja võib aidata isegi veresuhkru taseme normis hoidmisega.

6. Veel üks tervislik lisand, millega oma kohvi mõnusamaks muuta on lisatud magusaineteta kakao või tume šokolaad.

7. Püüa mitte juua kohvi tühja kõhu peale. Söö esmalt hommikusöök ja lõpeta see kohviga, nii ei riski sa liigse ärevuse ega kõhu kahjustamisega.

8. Unusta magus siirup kohvijoogi sees. Sa ei vaja lisaks "kofeiinilaksule" ka lisasuhkrut.

Allikas: insider.com