Foto: Denim Dream
Denim Dream avas Rocca Al Mare keskuses 450 ruutmeetrise, senisest ruumikama kauplus. Avaõhtul esitleti ka ettevõtte enda moebrändi Denim Dream uut kevad-suvist kollektsiooni.

Põldma Kaubanduse AS turundusjuhi Kaidi Laeva sõnul seisab uue esinduskaupluse kontseptsiooni idee taga ettevõtte omanik Heinar Põldma. “Alates konseptsioonist kuni poe sisekujunduseni välja.”

22aastase jaekaubanduskogemusega Heinar Põldma hindab kõrgelt teeninduskvaliteeti ja seda eriti enda ettevõtte esinduskauplustes, mistõttu tuli uues kontseptsioonis teha palju olulisi muudatusi. „Soovime, et Denim Dreami kaupluste külastajaid ootaks ees suurepärane teenindus ja nad tunneksid end meie ostukeskkonnas võimalikult mugavalt. Uuendusena on poes eraldi mõnus diivanitega puhkeala, Tai päritolu Lemongrass House toodetele pühendatud ilunurgake ja mõnusalt eraldatud pesuosakond, kust leiab muuhulgas Calvin Kleini, Tommy Hilfigeri ja Guessi pesu,” räägib Heinar Põldma peamistest uuendustest.

“Puhkenurgas on peagi tulemas ka ideaalne võimalus puutetundlikul ekraanil e-poes šoppamiseks ning olemise veelgi mõnusamaks muutmiseks pakutakse kundedele ökokohvi,“ toob Põldma välja veel mõned uuendused.

Avamise raames esitleti ka ettevõtte enda moebrändi, Eestis disainitud ja toodetud Denim Dreami uut kevad-suvist kollektsiooni, mille läbivaks jooneks on elegantsus ja naiselikkus. Järjekorras juba kolmanda kollektsiooni loomisel inspireeris moedisainer Svetlana Puzorjovat päikesetõus ja selle värvid, õrnad lilled, meri ning varajase hommiku värvid.

“Kleidid on õhulised ja suvised, millest osad toovad esile naise kõige ilusamad kurvid. Värvidest domineerivad oranž, valge, mereroheline ja kollane, mida ilmestavad kuldsed detailid,” lisab Puzorjova.

Vaata fotosid: