Meisi Volt
Möödunud nädalavahetus võeti Suurbritannia käsitöökosmeetika brändi Lush esinduspoes vastu ühes mõjuisikute ning ajakirjanikega. Hubases keskkonnas tutvuti toodetes kasutatavate värskete koostisosadega, vastavatud veebipoega ning ettevõtte uuendusliku mobiilirakendusega.

Sündmuse keskmes oli 25 aastat tegutsenud brändi põhifilosoofia — värsked koostisosad. Lushi olulisimad tööpõhimõtted alates 90ndatest on olnud innovatsioon ning eetilisus. Lush loob, toodab ja müüb värskeid käsitsi valmistatud tooteid, pannes rõhku kvaliteetsetele koostisosadele nagu orgaanilised puu- ja juurviljad.

Selleks, et brändi loometööga lähemalt tutvuda, külastas Eesti esinduspoodi ka Lushi ametlik koolitaja Peterburist, kellega koos külalised endale värsked näomaskid valmistasid.

Lisaks tutvuti vastavatud Eesti veebipoega ning Lush Labs mobiilirakendusega, mis võimaldab ilubrändi kogukonnal tarbida tooteid ja infot veelgi keskkonnasäästlikumalt ehk muutes toodete infosildid virtuaalseks.