Foto: Erlend Štaub
Turundus- ja kommunikatsiooniagentuur Polhem Estonia kostitas sel nädalal oma vanalinnas asuvas showroomis külalisi kuumimate sügistrendidega. Pressipäeval oli esindatud põnev valik moe-, kodu- ja ilubrände oma värske tootevalikuga. Külaliste hulgas olid tuntud avaliku elu tegelased, ajakirjanikud ning mõjuisikud.

Polhem Estonia showroomis jätkus põnevat uudistamist nii moe, ilu, kui ka kodusisustuse fännidele, sest oma uusimate toodetega olid väljas just nende valdkondade kaubamärgid.

Reserved, Apranga e-pood Soulz.ee ning Nike rõõmustasid eriti laia ja trendika tootevalikuga, BonBon Lingerie paistis silma võrgutava pesuga ning Reima näitas taas tipptasemel lasteriideid- ja jalatseid. Ilusõprade suureks heameeleks olid esindatud Madara, The Body Shop, Lush, JOIK, Tradehouse CHI, Mesauda ning Frudia brändiga ja The Cult Face. Viimase näol on näiteks tegemist täiesti uue näo- ja kehahooldustoodete brändiga Eestis, mille tootevalikusse kuuluvad ka erinevad näorullikud ja massaažiseadmed.

Kodusisustuse meistriklassi näitas Snug, mille e-poest leiab minimalistlikke ent efektseid sisustustooteid igale maitsele.

Maitsenaudinguid pakkus Rohe kohvik, joogipoolise eest hoolitsesid Nudist ja Coffery ühes Johan & Nyström kohviga ning lilleilu näitas Nature's Lines Lillestuudio.