Denim Dreami modellina astus üles ka Liis Lemsalu. Foto: Karli Saul
Eesti uus moebränd Denim Dream esitles Solarise Keskuses oma värsket moeloomingut. Kevad-suvise kollektsiooni, mille läbivaks teemaks on jaapani lilleaed, autor on moedisainer Svetlana Puzorjova.

Esimest kollektsiooni iseloomustab eelkõige elegantsus ja naiselikkus. “Rõivad on universaalsete lõigetega, mis aitavad naisel rõõmu tunda oma kehast ning rõhutada naiselikkust. Püksid ja seelikud on näiteks salendava efektiga,“ rääkis moeloomingu autor Svetlana Puzorjova, kelle sõnul läbib kogu kollektsiooni hetke kuumim trend, milleks on jaapani lilleaed.

«Loodame, et uus Eesti rõivabränd võetakse positiivselt vastu ja saame jätkata ka järgmisel hooajal juba uute kollektsioonidega, sealhulgas ka meestele. Suureks unistuseks on oma rõivabrändiga laieneda ka uutele turgudele, kuid selle eelduseks on brändi esimese kollektsiooni edukus kauplustes,» räägib Põldma Kaubanduse AS turundusjuht Kaidi Laev.

Kollektsioon on eksklusiivselt müügil vaid Solarise Keskuse Denim Dream kaupluses, kuid teistesse suurematesse esinduspoodidesse jõuab see juba märtsikuu jooksul.