Shutterstock
Pühade-eelne ja -aegne periood on su trennirutiinile lausa hävitavalt mõjunud ja trenni lihtsalt ei jõua? Õnneks on harjutusi, mida saad ka kodus teha – Harper's Bazaar soovitab harjutusi, mida saad hõlpsalt kodus teha ning mis kaasavad kogu keha lihaseid. Alusta kohe praegu!

1. Lama selili, jalad kõverdatud. Hoia kõht sees ja selg tugevana. Tõsta puusad ja tuharad üles ning tee viis kordust. Nüüd tõsta üles vaheldumisi üles nii parem kui vasak jalg ja tee mõlemaga viis kordust.

2. Võta sisse plank-asend. Lasku küünarnukkidele ja tule tagasi plank-asendisse. Keera end ühele küljele, tõsta käsi ja vii puusad alla. Korda sama teise poolega. Tee kokku kuus kordust.

3. Keera külili ja tõsta puus üles, toetudes küünarnukile. Tõsta jalg kordamööda suunaga otse üles, sirgelt ette ja kõverdatult üles. Hoia kogu harjutuse vältel oma keha maksimaalselt sirgena – nii kindlustad parima tasakaalu ning harjutuse efektiivsuse. Tee mõlemal pool vähemalt neli kordust.