Unsplash
Me kanname näole vananemisvastaseid seerumeid, maske ning kreeme ja teeme trenni, et hoida oma keha noore ja tugevana. Paljud ehk ei tea seda, aga on mõndagi, mida saad teha, et ka su "alumine korrus" võimalikult kaua prink ja nooruslik püsiks.

Alusta Kegeli harjutustest. Hoia oma vaagnapõhjalihased tugevana neid viieks sekundiks pinguldades ja siis jälle lõdvestades ja tee seda päeva jooksul istudes ja seistes nii tihti kui meelde tuleb.

Jäta keemiaga hüvasti. Lõhnastatud ja ebavajalikest ainetest tulvil seebid ja kreemid häbemepiirkonnas olgu minevik.

Paku oma tupele tegevust. Pole vahet, kas tegutsed omaette või lõbutsed partneriga, rohked uuringud on näidanud, et suguelundite "rakkes" hoidmine on neile ja ka sinu üleüldisele tervisele ainult kasuks.

Roni sadulast maha. Olgu su hobiks rattasõit või ratsutamine, ükski millegi otsas istuv ja higistama ajav trenn pole su suguelunditele hea. Aja jooksul võib see su häbet isegu välja venitama hakata.

Ettevaatust! Kui endale raseerides pidevalt sisse lõikad, tekitad kriipse ja arme, mis võivad olla jäädavad.

Jälgi, mida sa kannad. Puuvillane aluspesu on sinu häbemepiirkonna parim sõber ja ära unusta pärast trenni ja ujumist koheselt pesta ja riideid vahetada.

Mõtle, mida sa sööd. Nii nagu meie ülejäänud nahk, reageerib ka suguelundite nahk kaalutõusule ja langusele, nii et konstantne akaalus alla ja taas juurde võtmine venitab ja väsitab ka sealset nahka.

Allikas: allwomenstalk.com