Booking’uks nimetatakse tööd, mille klient modellile ära kinnitab.

Casting Director on inimene, kes peab kindla kliendi jaoks modellid valima – tema töö ongi valimise korraldamine ja ka läbi viimine.

Day Rate’iks nimetatakse modelli päevatasu, mille summa sõltub modelli potentsiaali tasemest ja sellest, kui suur on nõudlus tema järele. Samuti sellest, milliseid töid on ta varem teinud. Tihti töötavad modellid moenädalatel suurtele brändidele hoopis tasuta või riiete eest, et tõsta oma mainet ja day rate’i ning pälvida rohkem tähelepanu.

Exclusive. See märge viitab, et modell tohib töötada ainult ühe kliendiga kindla perioodi jooksul. Tihti tahavad disainerid/brändid moenädala ajal saada modelli eksklusiivselt ühe show’ jaoks.

Fitting toimub enne show’d, presentatsiooni või pildistamist. Disainer kutsub modelli oma stuudiosse, kus ta sobitab rõivad just modelli keha järgi. See võib olla väga väsitav, sest modellid peavad pikka aega seisma, kuid see on suurepärane kogemus ja võimalus selleks, et suhelda ning õppida disainerit tundma.

Go-See on kliendiga kohtumine, mis on organiseeritud spetsiaalselt ühele modellile. See ei ole casting, kuhu ilmuvad ka paljud teised modellid. See on ainult modellile ja kliendile, sest nii saab klient näha, kuidas modell päriselt välja näeb, samuti saab klient aimu modelli iseloomu kohta. Sellistel kohtumistel on iseloom üks kõige tähtsamaid faktoreid, mis aitab modellil tööd saada. Sellisel kohtumisel on modellidel tähtis jätta positiivne mulje, mis jääks kestma.

High Fashion (Haute couture) on Prantsuse kontseptsioon. Need on riided, mille on valmistanud maailma parim disainer, kasutades kõrgetasemelist tehnikat ja kohandamist. Haute couture- etendused toimuvad ainult Pariisis kaks korda aastas – jaanuari keskpaigas ja juuli alguses.

Insurance. Modellid on füüsilisest isikust ettevõtjad – tervise- ja reisikindlustuse eest hoolitsemine on nende kohustus.

Jealous boyfriend. Tavaliselt on see poiss-sõber ajast, kui modell modellindusega alles alustab. Tegemist on agentide õudusunenäoga, sest alguses segab ta karjääri ja teeb kõike selleks, et modell ei reisiks. Kui modell pääseb lõpuks reisile, terroriseerib armukade kaaslane teda nii kaua, kuni nad lõpuks lahku lähevad. Modell avab silmad ja märkab enda ümber uusi võimalusi.

Knowledge and diversity. Modellitööstuses on väga raske välja paista, olles lihtsalt ilus. Konkurents on suur. Casting’ul võib olla üle tuhande modelli. Ainus viis kliendi köitmiseks on olla tasemel stiilitunnetuse ja suhtlemisoskusega. Eesmärk on panna klient enda vastu huvi tundma ja seda saab modell ainult siis, kui ta on hea energia ja põneva stiiliga mitmekülgne isiksus.

Line up on modelli positsioon show ajal. Kõige tähtsamad show-modellid tavaliselt kas avavad või sulgevad selle. Teisisõnu, kõnnivad lavale esimese või siis viimasena.

Mother Agency on modelliagentuur, mis „avastab” tüdrukuid ja poisse, kellel ei ole modellindusega varasemat kokkupuudet, ning seejärel alustab nende karjääri kujundamist. Selle agentuuri ülesanne on arendada välja modelli portfoolio, stiil, iseloom ja kõnnak ning paigutada modell tulevikus modellinduse põhiturgude − London, Pariis, Milano ja New York – agentuuridesse.

New Face on modell, kellel on vähe kogemust, keda kliendid ei tea ja kellel ei ole tuntust kindlal turul.

Option. Klient teeb modellile töö esialgse reserveeringu. On olemas esimene ja teine option, mis tähendab, et kui teine klient, kellele anti teine option, tahab modelli tööks kinnitada, ei saa ta seda teha enne kui klient, kellele on antud esimene option, ei avalda oma otsust modelli kasutamise kohta. Tihtipeale hoiavad kliendid option’e kauem, kui nad peaksid, ja selle tagajärjel kaotab modell tööd.

Portfolio Book on raamat, kuhu pannakse modellide pildid, mis on tehtud ajakirjade, tööde või lihtsalt testpildistamiste jaoks – see on loodud, et näidata modelli mitmekülgsust potentsiaalsetele uutele klientidele.

Residuals. Nagu ka näitlejad, teevad modellid TV-reklaame. Residual’ideks nimetatakse raha, mida saavad modellid selle eest, kui nende reklaam eetrisse lastakse.

Scout on inimene, kes reisib mööda maailma, et avastada uusi New Face modelle.

Tear Sheet on leht, mille modell rebib välja ajakirjast, kus tema pilt on ilmunud. Neid paigutatakse modellide portfooliotesse ning need aitavad modelle paremini reklaami-, kataloogi -ja moeklientidele turundada. Samuti on need tähtsad Ameerika viisa tegemisel. Üks viisa saamise tingimus on see, et modellil peab olema vähemalt 50 ajakirjast rebitud lehte.

Usage. On aeg, ala ja platvorm, kus kliendil on õigus kasutada modelli pilte enda brändi reklaamiks. See on modelli üks põhiline sissetulekuallikas. Võttes modelli tööle, maksab klient modellile päevatasu ja sõltuvalt kasutusest ka kasutusõigustasu, mida on tal õigus pikendada, kui ta raha juurde maksab.
Voucher on leht, mille klient allkirjastab pärast töö lõppemist ning kus ta kinnitab modelli töötatud tundide arvu ja tasu. Seejärel viib modell selle agentuurile.

WW. World wide. Termin, mida kasutatakse, kui sätestatakse reklaami kasutuse ala.