Foto: Iris Janvier
Iris Janvieri bränd sai alguse soovist pakkuda moodsaid kleite, mis oleksid naturaalsetest kõrgmoe kangastest ja mõistlike hindadega. Austajate toetus andis inspiratsiooni areneda ja üllatada uute disainidega igal järgneval hooajal.

2011: Esimesed disainid õnnestusid ning leidsid moeteadlikud kandjad. Iris Janvier kui moelooja sai oma näo.

2012: Sellel aastal loodi brändi populaarseimad lõiked ning loomingus oli läbivaks jooneks kaasaegse naiselikkuse tõlgendamine.

2013: Brändi disainikeel on jätkuvalt šikk ning naiselik, kuid stilistika muutub uuenduslikumaks, julgemaks ja trendikamaks.

2014: Uhkete moeetenduste, põnevate koostööprojektide ja silmapaistvate moeseeriate aasta.

2015: Jätkati loominguliste moeseeriatega, mis väljendasid rohkem brändi mängulisust. Sügis-talvist kollektsiooni esitleti Tallinn Fashion Weekil. Inspireeriv tagasiside kinnitas, et liigutakse õiges suunas.

2016: Bränd lubab, et alanud aasta saab olema põnev ja uuenduslik – lisaks uutele kollektsioonidele lubatakse ka üllatusi!

Fotod: Iris Janvier