Moebränd Iris Janvier sai viie-aastaseks: Vaata, kuidas moemaja on aastate jooksul arenenud
2011: Esimesed disainid õnnestusid ning leidsid moeteadlikud kandjad. Iris Janvier kui moelooja sai oma näo.
2012: Sellel aastal loodi brändi populaarseimad lõiked ning loomingus oli läbivaks jooneks kaasaegse naiselikkuse tõlgendamine.
2013: Brändi disainikeel on jätkuvalt šikk ning naiselik, kuid stilistika muutub uuenduslikumaks, julgemaks ja trendikamaks.
2014: Uhkete moeetenduste, põnevate koostööprojektide ja silmapaistvate moeseeriate aasta.
2015: Jätkati loominguliste moeseeriatega, mis väljendasid rohkem brändi mängulisust. Sügis-talvist kollektsiooni esitleti Tallinn Fashion Weekil. Inspireeriv tagasiside kinnitas, et liigutakse õiges suunas.
2016: Bränd lubab, et alanud aasta saab olema põnev ja uuenduslik – lisaks uutele kollektsioonidele lubatakse ka üllatusi!
Fotod: Iris Janvier