Kuna Diana on alati armastanud kleite, oli ka tema esimeseks disainitööks just kleit, esimesteks klientideks sõbrannad ja tuttavad. „Neile jäid minu omanäolised riided silma ning nemadki tahtsid hallist massist erineda. Mõnel jällegi oli sarnaselt minuga tavapoest midagi sobivat raske leida,” arutleb ta.

2014 – murranguline aasta

Kuigi oma firma registreeris Diana 2012. aasta lõpus, tegi ta paar aastat hiljem rebrändingu ja alustas n-ö puhtalt lehelt. „Seadsin sisse oma väikese õmblusstuudio ja avasin esinduspoe – see kõik on olnud aja- ja ressursimahukas ettevõtmine. Raskusi on ikka ette tulnud ja eks neid tuleb ka edaspidi, kuid sellistel hetkedel on vaja säilitada kaine meel, analüüsida tekkinud situatsiooni ning leida parimad lahendused. Elu on õpetanud mulle kohe tegutsemist ning seda, et asju ei tohi lükata homsesse või loota heale õnnele.”

Märksõnaks feminiinsus

Oma loomingu peamiseks märksõnaks peab Diana naiselikkust. „See joon on tugevalt ka minus endas ning kiirgab alati moeloomingusse. Armastan naiselikke siluette, kaunilt langevaid kangaid ning efektseid detaile. Võiksin öelda, et minu disainis kandub edasi minu kohatine vastandlikkus – olles elanud terve elu Eestis, on minus suur annus põhjamaisust, emalt päritud vene juured lisavad aga loomingusse mängulisust. Vastandid ja kontrastid – nendega meeldib mulle mängida,” kirjeldab ta.
Inspiratsiooni ammutab Diana loomiseks kõikjalt oma ümbert: loodusest, arhitektuurist, mütoloogiast ja ka muinasjuttudest. „Väga suureks inspiratsiooniallikaks on mulle reisid, võõrad maad. Ammutan ideid nii mägedes suusatades kui ka lihtsalt päikest nautides. Nendel teekondadel meeldib mulle väga vaadelda inimesi, neilt õppida ning hiljem see kõik oma töösse panna. Inspireerivad ka eri ajastud, armastan uurida legende, isegi minu logo on inspireeritud mütoloogiast. Samas pean äärmiselt lugu 20. sajandi esimese poole moest – ajast, mil alustas Coco Chanel.”

Klientuur

Diana teeb riideid erinevatele naistele. „Soovin alati, et iga naine leiaks oma, ja võtan seda ka kollektsioone luues arvesse. Nii on minu valikus siluette ja lõikeid, mis istuvad hästi erinevatele kehatüüpidele. Alati on midagi nii julgematele eksperimenteerijatele kui ka tagasihoidlikematele naistele. Kuna Eesti turg on väike, on üks oluline joon minu kollektsioonidel veel – enamik asju on kas väikeses tiraažis või üksikeksemplarid.”

Diana Arno loomingut on võimalik osta Tallinnas asuvast esinduskauplusest. Moelooja vihjab, et tegeleb sel aastal müügikohtade rajamisega ka väljaspool Eestit. „Tuleb teha tööd edasi!”