Mehe sõnul on tänapäevased materjalid jõudnud nii soojapidavuses kui luksuslikus tundes kaugemale ja paremaks kui karusnahk. "Ma tean, et kohe tulevad vaidlused, et lume näkku sulamise vastu kunstkarusnahk ei aita. Tõesti, ekstreemsetes oludes (nagu Arktika tormides) võib see subjektiivselt nii olla, aga mitte Eestis, Põhjamaades või Euroopas laiemalt. Kahtlen, et WOOM oma ekspordisihi arktilistesse maadesse on seadnud. Lisaks on olemas ju targad materjalid (smart clothing/smart textiles), mis lahendavad soojapidavuse ja lume näos probleemi ilma loomi piinamata."

"Moeloojate eesmärk peaks olema inimesi aidata liikuda paremate valikute poole, näitama eeskuju, mitte stagneeruma ja seisma jäänud mõttemaailmaga inimestelt raha välja kasseerima vanu väärtusi hinnates," kostab Pello.

Kollektsiooni end on tal raske kommenteerida loomasõbralikust vaatenurgast eraldiseisvana. Lõiked ja stilistika olid Pello silmis iseenesest kenad – nii mõnigi mantel mõjus modernselt elegantsena.

Karusnahk aga polnud ainuke fopaa WOOM-il. "Kõik vast ei pannud kohe tähele, aga soovitan vaadata brändi tutvustavat klipikest uuesti ja jälgida märksõnu. Kes, aastal 2018, loetleb oma brändi võtmesõnadena üles "WHITE" (valge) eriti asetades selle valge naise näole?" küsib mees.

Vaata kogu kollektsiooni siin: