Foto: Ilmar Saabas
Elina reklaamib sel sügisel Max Factori #MyFactor kampaaniat, olles brändi uueks ilusaadikuks. Kampaania on pühendatud iga naise unikaalse ilu tähistamisele ja selle eesmärgiks on aidata igal naisel leida endas midagi, mille üle uhkust tunda.

Laulja kommenteeris Annele & Stiilile, et esimene mälestus seoses ikoonilise meigibrändiga pärineb tal juba lapsepõlvest. „Mulle kingiti esimene korralik huuleläige ja see oli just Max Factori oma, ilus ja sädelev. Ma olin selle üle tohutult uhke ja määrisin seda endale paksude kihtidega üle huulte, et ikka kõik ümberringi näeksid.”

Elina rääkis, et on ise väga suur iluhuviline, kuna see on otseselt seotud tema tööga. „Lisaks arvan, et iga naisterahva jaoks on oluline välja näha hoolitsetud ja ilus. Minu kosmeetikakott on üsna mahukas, mis sisaldab esinemismeigi jaoks minevaid tooteid. Igapäevase meigikoti suurus on aga tagasihoidlik.”

Palusime tal tutvustada ka oma igapäevaseid ilurituaale. Elina jaoks on väga olulised korralik näonaha puhastus ja niisutamine. „Korralik puhastus hoiab eemal põletikke ja niisutus ei lase kortsudel nii lihtsalt tekkida. Hommikul peegli ees veedetud aeg oleneb päevaplaanist, kui on vaja ette valmistuda esinemiseks või avalikuks ürituseks, siis läheb meigi peale 20-50 minutit. Kui on tegemist päevaga, kus ei ole olulisi etteasteid, siis läheb mul peegli ees 5 minutit ning meiki ma endale praktiliselt ei tee, panen kreemi peale ja kammin kulmud ära.”

Nagu igalt Max Factori modellilt, ei saa ka Elinalt küsimata jätta, mis on tema ilufaktoriteks. „Minu haridus, positiivne ellusuhtumine ja naeratus,” vastab ta.