Juubelihooaega tähistamiseks on Baltmani peadisaineri Antonio loonud kollektsiooni „Kartmatuks sündinud“, mida esitletakse oktoobris toimuval Tallinn Fashion Weekil. Kartmatuks sündinud kollektsiooni inspireerinud mõttelaad on viimase 25 aasta jooksul olnud iseloomulik nii Eesti, Läti kui Leedu majandusele vundamendi valanud ettevõtjatele kui ka Baltmani tootearendusele, kus täna kasutuses olevad ärirõivaste innovatiivsed materjalid ei karda ei kortsumist, mobiilikiirgust ega isegi paduvihma.

1993. aasta veebruaris kirjutas inglisekeelne väljaanne „The Baltic INDEPENDENT“ oma veergudel, et kuigi Baltman kõlab nagu mõne superkangelase nimi, sobivad moodsates butiikides pakutavad Baltmani rõivad pigem Supermani aliasele Clark Kentile. Samas artiklis tuuakse välja, et esimesed ülikonnad müüdi klientidele rublades, samal ajal oli suurimaks konkurendiks äsja turule sisenenud Hugo Boss.

1997. aasta märtsis kirjutatakse Õhtulehe tarbijakülgedel, et kõige tuntum meestemoe bränd Eestis on EMORi tarbijauuringu kohaselt Baltman, mille rõivaid on ostnud 9% kõigist küsitletud meestest. Artiklis lõpus tuuakse olulise punktina välja, et tuntud kaubamärgi ostmine vähendab mehel ostuotsusega kaasnevaid riske. Milliseid riske täpsemalt silmas peetakse, artiklis ei täpsustata.

Täna, 25 aastat hiljem, on Baltman endiselt üks Eesti tuntumaid moebrände, kuid nüüd juba rahvusvaheline. Baltmani brändipoed asuvad nii Eestis, Lätis kui ka Leedus, läbi Baltika e-poe Andmorefashion.com jõuavad ülikonnad enam kui 44 riiki. Klassikaline stiilitunne on Baltmani ülikondade järjepidevaks jooneks, kuid disain kõlab kokku maailmamoe suundadega, pöörates erilist tähelepanu materjalile. Nii peavad ülikonnad vastu katsumustele, mida tema kandjad oma teel kohtavad - olgu selleks ootamatud vihmasajud või pikad lennureisid.

Fotod Baltmani kataloogidest ja ajakirjandusest: