Foto: Shutterstock
Kuna spordiklubid on eriolukorra tõttu suletud, tuleb vormis hoidmiseks teha trenni koduseinte vahel. Paraku aga ei ole meil kõigil kodus treeningmatti, hantleid ega muud trenniks vajalikku, millega sa juba nii harjunud olid. Aga õnneks leidub su kodus nii mõnigi asi, mis ajutiselt asja ära ajavad ja trenn saab ikkagi tehtud.

1. Kõik, mis kaalub midagi, sobib ka raskustena kasutamiseks

Ole loominguline ja vaata, millised asjad sinu kodus sobiksid hantli asendamiseks. Meie toimetuses kasutas üks meesterahvas näiteks küttepuid täis võrkkotte, aga selleks sobivad hästi ka veepudelid või pesupulbri pudelid, jahukotid või hoopis terve mustapesukorv.

2. Millega asendada võimlemiskumm?

Siin tulevad appi rätikud, pusad või t-särgid, aga miks mitte ka üks tavaline köis?

3. Millega teha trenni, mis nõuab jala mööda põrandat libistamist?

Võid panna jala alla rätiku, paberist taldriku või kasutada trenni ajal pakse ja libedaid sokke, mis libisevad juba ise hästi.

4. Mida veel trenniks kasutada?

Selleks, et pulss kiiresti lakke saada, tasub trenni teha ka trepi peal (ole ettevaatlik!), kasutada ära koduseid seinu, näiteks seina vastas istumiseks (proovi iga päev vähemalt 30 sekundit), või laduda tolmuimejale raskused peale ja seda mööda tuba tirida. Lisaks võid kanda kükke, väljaasteid, kätekõverdusi tehes või jooksma minnes seljas raskemat seljakotti.

Allikas: Well+Good