Hannah Busing / Unsplash
Segaste emotsioonide tundmine on normaalne. Sa ei peaks sellepärast muretsema, küll aga saad enda enesetunnet kergemaks muuta.

Kognitiivse käitumisteraapia terapeut Alyssa Mancao tuletab meelde, et praeguses olukorras on täiesti normaalne tunda konfliktseid emotsioone. Selleks, et saavutada tasakaal, soovitab ta oma mõttemustrisse lisada lihtsa "JA" sidesõna.

Näiteks:

  • "Mul on valus ja ma paranen."
  • "Ma olen hirmul ja mul on lootus."
  • "Ma võin olla kurb ja mul võivad samal ajal asjad hästi olla."
  • "Ma tunnen muret ja olen samal ajal tuleviku suhtes optimistlik."
  • "Ma võin sind armastada ja paika panna piirid."

Terapeudi sõnul aitab see lihtne sõna saavutada tasakaalu, sest on oluline ka negatiivsetele mõtetele ruumi anda. Peites kõik halva enda sisse, tuleb see varem või hiljem välja.

Allikas: Stylist

Koroonaviirus SARS-CoV-2

  • Inimesed, kes kahtlustavad nakatumist koroonaviirusega, peaksid võtma ühendust oma perearstiga, küsima nõu perearsti nõuandeliinilt 1220 (välismaalt +372 634 6630) või koroonaviirusega seotud küsimuste jaoks loodud numbril 1247 või vajadusel kutsuma kiirabi, helistades hädaabinumbril 112.
  • COVID-19 haiguse sümptomid on sarnased gripile. Viiruse levinumad sümptomid on köha, palavik ja hingamisraskused. Parim kaitse nakkushaiguse leviku vastu on käte pesemine ja inimestega kontaktist hoidumine.
  • Vaata koroonaviirusesse nakatunute statistikat Eestis!
  • Loe lähemalt koroonaviiruse ja kehtivate piirangute kohta valitsuse erileheküljelt kriis.ee!