Foto: Shutterstock
Popcorn on saanud palju kriitikat tänu kõrgele soola- ja rasvasisaldusele. Tegelikult on popcorn maitsev ja kui seda õigesti valmistada ning maitsestada, siis üsnagi tervislik toiduaine, selgitab personaaltreener ja toitumisnõustaja Erik Orgu.

Popcorni võib vabalt liigitada kiudainerikkaks toiduaineks, sest 100 grammi popkorni sisaldab tervelt 13 grammi kiudaineid.

Kalorisisalduselt on popcorn üsna tagasihoidlik – vaid 345 kalorit 100 grammi kohta ja seda kogust igaüks juba naljalt juba ära ei söö. „Mina olen näiteks 50-60 grammi mees,“ kirjutab Orgu oma blogis.
Proovi Eriku retsepti tervisliku popcorni valmistamiseks. Kogusest piisab ühele.

Sa vajad:

50 g popcorni seemneid
2-3 spl kookosrasva
Herbamare teravat ürdisoola
Kookospalmisuhkru ja kakao segu
Parmesani või muud peeneks riivitud juustu

Tee nii:

Pane potti 2-3 spl rafineeritud või rafineerimata kookosrasva. Sega popcorni seemned hoolikalt läbi, pane potile kaas peale ning kuumuta. Kui paukumine lõpeb, on popcorn valmis. Sega peeneks riivitud juust sooja popcorni hulka.

Kui soovid teisi maitseid proovida, siis neid ei pea kohe lisama. Võid popcorni eraldi kaussidesse tõsta ja maitsestada vastavalt soovile.

Allikas: Erikorgu.ee