Foto: Shutterstock
Enesekindlus on atraktiivne iseloomuomadus ja selleni viib teadagi pidev töö. Tervislik elustiil on aga võti hea enesetunde ja välimuseni. Nende kahe oskuslik kombineerimine võib anda enneolematuid tulemusi. Kuna tervislik elustiil sisaldab ka treeningut, nii ilusa välimuse kui tugeva tervise heaks, pakume siinkohal välja valiku erinevatele astroloogilistele tähemärkidele sobivaid näpunäiteid ja nippe.

JÄÄR

Vorm. Sulle meeldib raske trenn. Oled loomult võistleja ning armastad rinda pista enda seatud eesmärkide ja endale esitatud väljakutsetega. Ära anna alla, kui sa koheselt tulemusi ei näe. Treeni pühendunult edasi, oled õigel teel.

Treeningprogramm. Oled aktiivne inimene, seega liiga rutiinne tegevus on sinu jaoks surmigav. Hoia treening huvitavana. Harrasta erinevaid spordialasid: pikkade distantside sõitmine jalgrattaga, spinning, tennis, jooksmine.Kui sul on eesmärk, mille poole püüelda, säilib ka huvi ja näed tulemusi – õnneks on Eestis rahvaspordiüritused väga levinud, seega registreeri end neile kohe.

Enesekindluse nipp. Kujuta ette, et sa suudad ja ühel hetkel sa suudadki!

SÕNN

Vorm. Sõnnid eelistavad mugavat ja lõõgastavat treeningut. Kui püüad treeningusse mahutada liiga palju harjutusi, väsitab see sind liialt. Ning loomulikult ei soovi sa ka oma täiuslikult seatud soengut segi ajada! Keskendu iseendale, sul on seda aega vaja. Sea endale eesmärk ja sa saavutad selle.

Treeningprogramm. Parema lõõgastuse huvides treeni vahel ka õues. Võta näiteks koos hea sõbraga ette üks kiire kõnniring pargis. Kerge sörk, kõhutants, lohesurf, tennis või midagi muud, mis võimaldab sul olla sotsiaalne, on samuti head variandid. Isegi aiatööd heas seltskonnas sobivad. Kuula treenides muusikat või vaata telerist ilusaid kaadreid taustaks.

Enesekindluse nipp. Sa tahad olla parem kui su poiss-sõbra endine tüdruk. Seesama, kellel on vaimustavalt ilus keha. Ja tead mis? Sa oledki, kui vaid tahad.

KAKSIKUD

Vorm. Kaksikud on uudishimulikud ning väsimatud, sestap suudavad nad vormis hoida nii keha kui vaimu. Kui analüüsid põhjalikult oma menüüd ja treeningprogrammi, aitab see sul maksimaalseid tulemusi saavutada. Mida rohkem sa treeningu mõjust tead, seda pühendunumalt harjutad.

Treeningprogramm. Kahe näoga tähemärk, kellele sobivad sellised spordialad, mis pakuvad kehale pinget ning võimalust sotsiaalselt suhelda – need kaks hoiavad sind ka motiveerituna. Taldriku lennutamine pargis, koeraga jalutamine ja sörkimine, võrkpall – kõik see, mis liikumisrõõmu pakub ja ka vaimselt stimuleerib, sobib sulle.

Enesekindluse nipp. Ära satu rutiiinirattasse, kasuta ja avasta erinevaid võimalusi.

VÄHK

Vorm. Aktiivsusele orienteeritud tähemärk, kelle puhul toimib kõige paremini regulaarne treening. Veemärgina sobivad sulle eriti sellised tegevused, mida saad teha koos teistega, näiteks meeskonnamängud. Kuid vahel vajad ka omaette tegutsemiseks aega.

Treeningprogramm. Purjetamine, vesiaeroobika ja golf aitavad lõõgastuda ja närve rahustada. Hingele sobivad jooga ja pilates.

Enesekindluse nipp. Täiskuu ajal, kui meeleolu on sobiv, tee harjutusi, mis mõjuvad hästi nii kehale kui vaimule. Ja mediteeri, see aitab sul energiaid tasakaalustada.

LÕVI

Vorm. Sinu üldine stiil ja olek on kõige tähtsam. Oled motiveeritud vormis püsima siis, kui sind innustatakse head välimust kiitvate komplimentidega. Töötad selle nimel üsna pingsalt. Arutled sõpradega, kes samuti asjast huvitatud on, sageli terviseteemadel. Sulle meeldib suhelda ja selleks, et oleksid parim, pead endaga tegelema igal tasandil.

Treeningprogramm. Mine linna kuumimasse spordiklubisse ja osale mitmetes seal pakutavates trennides. Mida enamates kohtades sind nähakse, seda rohkem tutvusi suudad sõlmida. Tee erinevaid asju, kombineeri. Mängi golfi ja purjeta. Jõutrenn ja kickpoks hoiavad sind vormis ja vastupandamatuna.

Enesekindluse nipp. Haara kontroll enda kätte! Oled sündinud liider, koosta endale omaenda programm.

NEITSI

Vorm. Detailidele pühendunud ja piinlikult täpse inimesena aitab sul joonel püsida ja motiveerib see, kui kõik treeningandmed salvestavad seda, mida sa parasjagu teed. Kui sa seni pole veel spordiga seotud tehnikavidinate maailma avastanud, siis soovitame soojalt! Otsi välja mõni veebileht ja asu andmeid sisestama-analüüsima. Kujunda trennist oma nädala ja/või päeva kindel osa, sest kui see seda pole, siis sa tulemusi ei saavuta.

Treeningprogramm. Et peas keerlevat mõttetulva vaigistada, sobivad sulle aeglased ja tasakaalus liikumised: jooga, pilates, meditatsioon. Need pakuvad võimalust elule kõrvalt vaadata. Su tähelepanu püüab kõik, mis on teaduslikult tõestatud.

Enesekindluse nipp. Püüa aru saada, mis sulle mõjub ja miks. Sea eesmärgid. Analüüsi oma trenni osade kaupa ja ära anna alla ka siis, kui sa tõesti enam ei jaksa. Veidikene veel!

KAALUD

Vorm. Suhtlemisaltide Kaalude jaoks on oluline treeningpartneri olemasolu. Kutsud sageli endaga koos trenni ja mujale - näiteks hiljuti avatud näitusele – nii sõpru kui ka elukaaslast. Sulle meeldib süüa, seega ära ole enda vastu liiga karm, luba vahel ka mõni maiuspala. Koosta enda jaoks selline treeningplaan, mis lubab süüa, kuid samal ajal ka vormis püsida.

Treeningprogramm. Tennis, sulgpall, golf, kõik, mis pakub seltskondlikku suhtlemist, tundub lõbus ja hoiab samal ajal vormis. Spordi- ja terviseklubid, kus saad end ka mahlabaaris lobisedes välja elada, motiveerivad sind trenni minema.

Enesekindluse nipp. Võta enda jaoks aega! Tasakaalusta töö ja vaba aja veetmine. Sulle sobib treeningplaan, mis justkui voolab pidevalt ega pane sulle turjale liigset stressi.

SKORPION

Vorm. Väga ambitsioonikas ja intensiivne - kõik alad, mis selliseid asju pakuvad, on sulle sobivad. Oled tuntud selle poolest, et viid kõik asjad lõpuni, eriti need, mis puudutavad sinu suurepärast välimust.

Treeningprogramm. Trenažööril jooksmine või pikamaajooks maanteel, poksimine, spinning – kõik sobivad. Et pakkuda endale ka pisut suuremaid väljakutseid, võta ette triatlon. Kui trenn teeb lihased haigeks, siis see järelikult mõjub!

Enesekindluse nipp. Püsi fookuses – keskendu sellele, milleks võimeline oled, mitte sellele, mida sa ei suuda saavutada.

AMBUR

Vorm. Armastad reisimist ning leiad ka reisidel alati treenimiseks võimaluse. Sulle meeldib seiklusrikas elu, vaatlejana elus läbi kulgeda pole sinu stiil. Võta ette reis mõnesse spirituaalsesse paika, roni mägedes või avasta palverännakute radu. Jaluta ja sõida jalgrattaga.

Treeningprogramm. Kõndimine ja avastamine pakuvad sulle palju. Kiirkõnd sobib väga hästi; kasuta sammulugejat, et oma võimetest aimu saada. Mine koeraga jooksma, meele rahustamiseks ja oma sisemise minaga kontakti loomiseks aga ratsutama või joogasse.

Enesekindluse nipp. Usu endasse! Usu, et oled võimeline kõike saavutama ja see juhtubki!

KALJUKITS

Vorm. Kui ennast üksinda esitled, särad rohkem ja pääsed enam esile. Sulle meeldib pigem käia sissetallatud radu kui avastada uusi. Kui uuringute tulemused näitavad, et miski töötab teiste inimeste peal, oled sinagi valmis seda proovima. Su vaim on kindel nagu kalju ja võime oma keha signaale kuulata täiesti olemas, sestap teed lõpuks ikkagi seda, mis sinu puhul toimib.

Treeningprogramm. Elad kiiret ja elavat elu. Sellese pead kuidagi kindlasti sisse pressima ka trenniajad, loomingulisema lähenemise korral ei leia sa selleks lihtsalt aega. Seega, asu trenniaegu broneerima ja märgi need ka märkmikusse üles!

Enesekindluse nipp. Tulemused innustavad. Kõik algab suhtumisest – kui see on õige, on ülejäänu juba lihtne.

VEEVALAJA

Vorm. Õitsed seltskonnas ning uute treeningstiilide katsetamine pole sinu jaoks mingi probleem. Kuumimad trendid ja uus varustus tunduvad sulle alati väga põnevad. Isegi kui teised pelgavad neid proovida, oled sina alati esimesena valmis riskima. Tubli, jätka samas vaimus!

Treeningprogramm. Pane ennast kirja mõnele jooksuvõistlusele või vastupidavustreeningule, mine spinningusse või ühine võitluskunste harrastava rühmaga. Saavutad parema vormi ja tunned end esmaklassiliselt.

Enesekindluse nipp. Vabadus ja liikumine on peamised märksõnad, et saaksid trenni nautida. Mida rohkem sa tead sellest, kuidas harjutused su kehale mõjuvad, seda enam see sind inspireerib.

KALAD

Vorm. Tundliku inimesena tunned end vahel pettununa, kuid jätkad siiski treenimist ilma et mõlgutaksid loobumismõtteid. Loomult oled hea suhtleja, tundlik ja intuitiivne - seetõttu ei meeldigi sulle pingutust nõudvad alad, mis su pigem energiast tühjaks pumpavad kui seda annavad. Väldi endale valu tekitamist. Thai Chi, jooga ja pilates toidavad nii su keha kui vaimu.

Treeningprogramm. Zumba, hip-hop tants ja salsa on lahedad. Armastad ka veega seotud spordialasid: surfamine, ujumine, veepall, vesiaeroobika.

Enesekindluse nipp. Käi oma rada. Jälgi oma intuitsiooni ja pööra tähelepanu sellele, mida keha sulle ütleb. Tead sisimas täpselt, mis sinu jaoks parim on.

Allikas: Harper's Bazaar