Pantonel on trükitööstuse jaoks olemas ka globaalne standardvärvisüsteem, mida kasutatakse näiteks firmagraafika trükkimisel. Lisaks on instituut juba rohkem kui 20 aastat valinud välja aasta värvi, millest saab suunanäitaja nii moe, sisekujunduse, tootedisaini kui ka graafilise disaini vallas.

Käesoleval nädalal esitles Pantone oma Instagrami kontol uut värvitooni "Period", mille eesmärk on purustada tabusid menstruatsiooni teemadel ja aidata kaasa menstruatsiooni positiivsele kuvandile. Uus värvitoon on sündinud koostöös Rootsi päritolu intiimtoodete brändiga Intimina.

"Aktiivne ja julge punane toon innustab naisi olema uhked selle üle, kes nad on. See aitab mestruatsiooni omaks võtta täie kindlusega, tähistada kirglikult põnevat ja võimsat elu, mis neile on kingitud ja suhtuda igati avatult sellesse normaalsesse keha puhastumise protsessi," seisab instituudi Instagrami kontol.