Ferragnil on 14,6 miljonit jälgijat, Fedezelt 6,6 miljonit ning kui arvestada sinna juurde kõik, kes pulmade kohta postitusi tegid ning meedias kirjutasid, siis on kasum 36 miljoni dollari suurune ning teema on jõudnud lausa 67 miljoni inimeseni üle kogu maa.

Töö tasus ära ka Diori moemajal. Launchmetricsi järgi viis rohkem kui 1600 töötundi kahe kleidi loomiseks (disainitud Maria Grazia Chiuri poolt) 5,2 miljoni dollari suuruse kasumini.

Pulm oli sotsiaalmeediamõjutaja vastus kuninglikule pulmale. Anti välja fänninänni, lennukid olid bränditud paari hüüdnimega #TheFerragnez ning keegi ei imestaks enam kui Ferragni kleidid ja kostüümid lõpetaks näitusel.

Paistab aga, et naise kleit ületas ka tegelikult kuningliku pulma. Dior teenis pulmaga 15 protsenti kogu meediamõjust.

Kui pulma võrrelda prints Harry ja Meghan Markle 19.mail toimunud pulmaga, siis Sussexi hertsoginna Clare Waight Kelleri loodud Givenchy moemaja kleit lõpetas vaid seitsme protsendi juures kogu sündmuse ümber keerlenud mõjust. Vahe aga tuleb ilmselt sellest, et Harryl ja Meghanil ei tohi olla oma sotsiaalmeediakontosid. Meghan sulges oma elustiiliblogi ja kontod ajal, mis lähenes kihlusele. Seega pole imestada, kuidas sotsiaalmeedia aitab inimestel teenida rohkem raha ning jõuda rohkemate rahvamassideni.

Chiara kandis pulmade peaproovis aga Prada kleiti, mis tõi moemaailmale tulu lausa 1,8 miljoni dollari väärtuses.