Foto: Scanpix
Kuigi emotsioonioste seostatakse rohkem naistega, on nüüd selgunud, et ka mehed on neis “süüdi” – eriti, mis puudutab moekaupu.

Hiljuti Inglismaal Thread.com-i poolt läbi viidud uuringust selgus, et mehed (uuringus osales 1094 meest) kannavad vaid 13% oma rõivastest – seega näiteks olukord, kus ostetakse oranž sviiter või lohvakas kampsun ja need ei jõuagi kunagi tegelikult selga, on ka meestele vägagi tuttav. Huvitava faktina tuli ka välja, et mehed kulutavad esemete, mida nad kunagi ei kanna, peale rohkem raha kui naised.

Lisaks selgus, et küsitletud mehed kulutasid aastas moekauba peale keskmiselt 908, naised aga 841 eurot.

Mis peitub meeste irratsionaalsete ostuotsuste taga? Threadi stiilijuhi Shaunie Bretti sõnul mängivad nende juures olulist rolli meeste abikaasad ja tüdruksõbrad, kes ärgitavad mehi ostma selliseid asju, mis neile endile tegelikult ei meeldigi. Teiseks põhjuseks peab ta seda, et paljudel meestel on teatud arv esemeid, mida nad kannavad seni, kuni need on täiesti läbi kulunud.

Allikas: Esquire

Hea lugeja, kommenteeri, millised on sinu poodlemisharjumused. Kas ostad tihti asju, mida sa tegelikkuses kunagi ei kanna?